AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
109Cevap
ben puan kısmını çok da çözemedim yardımcı olabilecek biri var mı acaba
20 yaşımdayım seneye tekrardan girecem 😔 Sizce hata mı yapıyorum
Eğer cidden iyi hazırlanıyorsan hayır hata yapmazsın
Yaş 20 bence hata yapiyosun
Bence doğru yoldasın ama KSyi falan bırakman lazım
Ben 21 yaşımda giriyorum :D ama tabi bu son :D zaten ilk kez çalışarak girdim :)
Vakit problemin yoksa kim ne derse desin oku :)
Okumak guzel. hele güzel hakkını verebildiğin bir bölümse daha da güzel
Seneye kacinci girisin olacak? Neden hic yerlesmedin
@Tsertkaya inşaatımız vardı borçlar yüzünden çalışmak zorundaydım.
İlk girişim lisedeydi. meslek lisesi çıkışlıydım.
Ders işlemediğimiz gibi birde hem yazın hem de sene içinde her gün işe gidiyordum.
Lise son zaten hep stajla geçti.
Öyle. ama iki yıllığa başlayıp 1 sene gitmişliğim var. beğenmedim. bu sene ilk kez sımava çalıştım ve öyle girdim.
@BryanHawk nasil gecti ne istiyorsun
@Tsertkaya denemelerde ham olarak 240-250 geliyordu sayısal olarak.
Bu sınavda en çok çalıştığım trigonometri , türev ve integral de batırdım.
Üstelik türkçeyi sona bıraktım ve 22-23 netin altına düşmezken 9 nete kadar düştüm. maalesef.
Ama tyt de fen ve sosyal , ayt de de fen kurtardı beni.
şu an ham olarak 210 bekliyorum.50 puan okuldan gelecek. birde meslek lisesi çıkışlı olduğum için mtok tercihi yapabiliyorum 25-30 puanda ordan geliyor.
Zaten istediğimde teknoloji fakültesi pc mühendisliğiydi. çünkü hemen mezun olmak istiyorum. ingilizceyi de evde çalışıyorum.
Yazılımla ilgili de kurs satın alıyorum. bana düşen sadece bilişim firmalarında , cv mde gösterebileceğim yerlerin olması ve okulda projeler üretmem. böylece mezun olur olmaz yurt dışı hayallerimi gerçekleştirebileceğim.
Sayısal 263bindeyim sizce nereler gelir?
Gelmesi çok zor ama ilk 2 3 tercihe hemşirelik yazmalımıyım?
Hocam ben sozelde 58 bindeyim.30 bindeki İstanbul ikinci ogretimle 43 bindeki sakarya ilahiyatin gelme olasiligi var mı . en cok da sakaryanin
110 binle türkçe öğretmenliği gelir mi 95 binle kapatmış
meslek lisesinden mezunum. kendi bölümümden 2 yıllık tercih yapmak istiyorum tercih yaparken tyt EK PUANLI SIRALAMA VE PUANIMA göre mi tercih yapmalıyım?
kendi bölümünden yapicaksin zaten ek puani olandan
Merhaba bende sağlık çıkışıyım ve sıralama sağlık alanında acaba bu normal binliğini kaç bin etkiler çünkü y tyt 750 bindeyim ek puanlı kısımda 114 bindeyim
Merhaba sivil havacılık kabin hizmetleri tyt ile alıyor 256 puanım 777086 sıralamam.
Bir kaç üniversite nin sıralamaları :
-903.393
-905.258
-1.012.729
Gelme ihtimali var mıdır? Teşekkürler
sayisal 300 bindeyim sizce nereler gelebilir ya da tercih yapmalıyım muhendislik istiyordum ama malum baraja takildik mezunada pek kalasim yok sizce ne yapmalıyım
Bu sene 240 barajı çekilebilirmiş istersen yaz mühendisliği. Olmadı2yıllık oku dgs yap :)
Hocam bu seneki 606bin tyt sıralamasıyla geçen sene 321binle kapatan adalet bölümü gelebilir mi? 606bin sıralamaya adalet okumak için geçen seneki hangi sıralamadan başlamalıyım yazmaya?
Tmde 46 bindeyim devlet üniversitesinde hukuk gelir mi. Tercih yapmaya kaç binden başlamalıyım
Tyt puanim 323 ayt puanim ise sozel 351 siralamam 55 bin sozelden sizce ne yazmaliyim ( sadece ogretmenlikler arasinda tarih edebiyat cografya turkce okul oncesi ozel egitim ogretmen ve pdr arasinda)
Hacam kararsız kaldım tyt puanım 243 940bin deyim ayt puanım sözel 314 157 bin deyim sizce 2 yıllık iyi bölümler tutarmış başa iki yıllık mı yazmalıyım 4 yıllık mı
86 bindeyim türkçe öğretmenliği istiyorum sizce gelme ihtimali nedir? Ve türkçe sıralamaları yükselir diye düşünüyorum sozelcilerin sıralamaları çok iyi gelmiş çünkü siz je düşünüyorsunuz?
228 puana hangi elverişli bölümlere gidebilirim :(
Bu soruna cevap verebilmemiz için puan türünü de bize söylemen gerekir.
Sadece tyt ye girdim tek puan türü
Şu özel üniversitelerin hukuk ve tıp barajı neden bu kadar yüksek bu sene sıralama olarak 100 bin küsür düşüş yaşadım nasıl girecem ben şimdi özel hukuğa
kaçtan düştün abicim acaba
ben sözelden 12.700 küsürüm geçen sene odtü okul öncesi 11.700küsürle kapatmış bu sene bana gelme ihtimali var mı
bu sene daha kötü olduğu için sonuçlar. olabilir bence
Evet gelme ihtimali yüksek hatta tercih listenizi oluştururken daha üst sıralarda üniversitelere de yer vermelisiniz.
ne gibi üniversiteler mesela birkaç tane örnek verirseniz çok sevinirim. cevabınız için şimdiden teşekkürler
İlk tercihe boğaziçini yazabilirsin. Zaten geçen senenin puanlarına göre daha üstte bir devlet üniversite yok.
tamam teşekkürler
:)
peki 5.600 küsürlük odtünün tarih bölümü olabilir mi sence
Okuyun oğlum okuyun memur olun diyen teyzelere söz hakkı vermeyin yeter
Okumak bir sonuç mu
@Hülasagü5 okuduğun zaman daha bilinçli, kültürlü oluyorsun bakış açın değişiyor
İşletme ve onun gibi bölümler için yüksek lisans yapmak istersek diploma puanımızın kaç olması gerekir? Kabul almamız için tezsiz yüksek lisans.
İlgili üniversiteye göre bu durum değişebilir.
119 bin sözel sıralama ile Gastronomi ve okul öncesi öğretmenliği gelir mi acaba?
bende 112 bindeyim gerçekten kafa karıştıran sıralamalar bunlar
okuyup nabcanız gidin iş kurun bu devirde iş kuranlar kazanıyo zaten😭
Fizyoterapi mi diyaliz mi hangisinin iş olanağı daha çok özel olarak?
elektrik elektronik mühendisliği ya da bilgisayar :)
Sıralaman kaç
@purporseless 300 bin ama mtok tan gircem
Üniversite tercihiyle ilgili kafanıza takılan soruları alabilirim
Yazılım mühendisliği istiyorum sence devlet mi özel mi
Sırf iyi üniversiteye gitmek için sevmedikleri bölümü tercih etmesinler. Öncelikle en doğrusu bu 😏
TS sıralamam 215.821 nereleri tercih edebilirim okul öncesi istiyorum ya da çocuk gelişimi?
Barajı bile geçemedim özel üniversitelere bile gidemiyorum napcam bilmiyorum
Seneye tekrar hazırlanabilirsin.
Ama dördüncü senem
223 puanım var hangi açık üniversite bölümlerine yazabilirim
28 binle gecen yıl 23 binle kapatan okul gelir mi
Evet gelme olasılığı yüksektir, hatta tercihlerinizde daha yüksek okullara da yer vermelisiniz.
cok tesekkur ederim icimi o kadar rahatlattınız ki istediğim okul 23 binle kapatmıs ilk tercihime onu yazacağım umarım gelir
Mf den 38 bin yaptım tıpın tutma ihtimali 0 mı?
Maalesef pek ihtimal dahilinde değil. Sadece özel üniversitelerde şansını deneyebilirsin.
2 yıllıkların bize ne zararı var neden herkes tarafından hor göruluyor? bunu duşunerek bölum seçmekte zorlanıyorum
ya herkesin kötü gördüğü üniversiteden bile saymadığı zamanda hız çok saçma bı düşünce bende çok kızıyorum birşeye yaramiyorsa neden var? işe alım yoksa neden açıldı? ben şahsen inanmıyorum istediğin bölüm 2 yillikta olsa gitmelisin sonra istersen tamamlama sansin oluyor
Ben sozelde 36 bindeyim tercih olarak ilahiyat dusunuyorum. Sizce turkce ogretmenligini de tercih etmeli miyim?
TM. Sıralamam 500k önümde sayısal arkadaşlar yoğunlukta. Bu yüzden 300k - 270k arası yerleri yazssam açıkta kalma ihtimalim çok yuksek olur mu?
Merhaba benim siralamam 15571 acaba 13bin olan hacettepe dis gelirmi? Aramizda 2binlik bir fark var ilk 20binde o kadar geriye gidermi sizce
Neden olmasın
Ben 112 bindeyim. Beslenme ve diyetetik istiyorum. Sizce gelir mi ve bu bölüm hakkında ne düşünüyorsunuz
Merhaba eşit ağırlıkta 60 bindeyim devlette psikoloji ya da pdr tutar mı ve tercihleri yaparken kaç bin sıralamadan başlamalıyım
hocam tytde 301 almisim 380 bin ek puanla 327 puan 38 bin saglik meslek cikisliyim sizce ankarada paramedik tutarmi
Merhaba ben 249 bin sözeldenim fakat hangi alanlara tercih yapmalıyım ne kadar düşer sıralamam 4 yıllık olur mu?
Merhaba. Tm ciyim puanım 271 sıralamam 311 sizce ne yazmalıyım ve diyaliz ya da sosyal hizmetler gelir mi?
Sıralamam 311 bin
Sözelde 54K dayım geçen sene 21K ile kapatan universitleri tercih listeme yazsam gelme ihtimali var mı yazmalı mıyım?
hocam ben sözelde 102bininci oldum listemi kaçla başlatıp kaçla kapatabilirim ve sizce hangi bölümleri yazabilirim
Merhaba sağlık meslek lisesi çıkışlıyım. Ek puanlı puanım 269 sıralamam ise 206 bin. Sizce tıbbi görüntüleme diyaliz veya anestezi gelir mi?
Merhaba sayisal siralamam 207 bin bu siralamayla 217 binde olan bölüme grebilir miyim gelmezse ek tercihlerde sansim olur mu
ben iki yıllık okumak istiyorum. barajda 150. bende 154 almışım açıktan okumak için yetermi sizce bu puan
Yeter evet
Gastronomi ve mutfak sanatları için 400 puan altı en iyi devlet üniversiteleri
Bunun hakkında kılavuzu inceleyebilirsiniz.
Para kaygısı olmasa okuması en zevkli bölüm hangisi?
arkeoloji
Arkeoloji bölümü para kaygısı olmayanların tercih edebileceği keyifli ve aynı zamanda eğlenceli bir bölümdür.
Teşekkürler :)
sevdiği işi yapan ömür boyu çalışmaz mış çin atasözü sevmediğiniz bölümleri yazmayın!!!
Kaç puan aldığımız nerde yazıyor tam anlamadım ki
Sonuç belgenizi açtığınız zaman sol taraftan sizin ham puanlarınız yer alır, sağ tarafta ise tyt ve eğer girdiyseniz ayt oturumundan elde edilen Y-SÖZ, Y-EA, Y-SAY, Y-DİL puanınızı görebilirsiniz. Yani siz başında Y olanlardan tercih yapacaksınız.
Y-TYT 185 yazıyor 2 yıllık falan olurmu
Çok net bir soru: en iyi üniversite hangisi? :)
Boğaziçi üniversite Türkiye'nin en iyi üniversitesi olarak gösterilebilir.
Doğru tercihi burası sayesinde yapacağız <3
hocam ilk 100 binde sizde kaç ea ogrencisi var sayısalda
Hocam ben imamhatip mezunuyum sozel den sozelden 13962 ilahiyata gidebilir miyim hocam
37k ile hukuk olur mu nereler olur fikirlriniz nelerdir
özel gelir
Tm de 640 bindeyim 4 yıllık gelme ihtimali çok düşük dimi
Türkçe sosyal arkeoloji falan dene olmadı 2yıllık düşün derim
2 yıllık yaz. Ama tercih yapmadan önce DGS ile hangi bölümlere geçiş var ve puanları 260 270 den başlıyorsa düşünmeden yaz DGS daha kolay bu sene ki türkçe soruları kekti mesela 45 net oradan 15 de mat olur bu iş.
247 bindeyim hemşirelik veya ebelik yazsam gelme ıhtımalı nedir
Meslek lisesi mezunuyum ek puanli puandan tercih edebilir miyim
245 puan, 624 bin sıralamam var. 4 senelik sözel olmaz değil mi :(
Olmaz ama 2 yıllık dene derim dgs ile tamamlarsin daha basit çünkü
Burslu da mı olmaz? Benim önümde sayısalcılar falan yok mu?
Her sene sayısalcılar var parayla okursun anca oda değmez 2 yıllık dene
400k sayısal tercih yapabilir miyim ama 400klık bölüm yok yardımcı olur musunuz
Sayısal 283 bin ile girebileceğim bölüm var mı acaba mühendislik falan?
Vardir Müh. zaten çok yüksek değil il önemli değilse
Sayisal 170 bindeyim tercih listemde kaç binden itibaren yazmaya başlamalıyım
hocam 91k sıralamam var kaç k aralıgında tercih yapmalıyım
Sayısal 91k hocam