AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
109Cevap
Teknik meslek lisesi mezunuyum sağlık meslek Yüksekokulu okuyabilir miyim?
Ek puan kısmında sadece kendi bölümün olur , ama ek puansiz kısim tutuyosa okursun
Merhaba sayısalda 155 bindeyim 130 bindeki üniversite gelirmi acaba inşaat mühendisliği istiyorum
Dene dostum olurmu olur ;)
İki yıllık bir üniversiteye gitmişin sıralama önemli mi?
Elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım sorularınız varsa
yerleştirme puanı 274 , 2 yıllık sağlık bölümleri gelir mi
@onurtosun Kardeşim puan değil de sıralamanı söylersen daha iyi olur
Sayısal sıralamam 8300. Puanım 490. Geçen sene 5600le alan Ankara yıldırım beyazıt tıp gelebilir mi? Ya da geçen sene 6900 ile alan Osmangazi tıp olur mu?
@Aysssxx gelebilir yaz mutlaka
2 yıllik fizyoterapi bölümünü önerirmisiniz?
@Beyzaer1 ben 2015 girisliyim benim tercih zamanimda cok populerdi herkes oneriyordu Şu an ne durumda tam bir bilgim yok acikcasi
@Aysssxx ilk 10 bine girmişsin ve o ara genelde çok sıkışıktır. Çoğu kişi tercih yapar 8300 ün 2 üstü ve 2 bin altı şeklinde tercih yapmalısın. Gelme olasılığı var tabi ama şans meselesi sen gelmeme durmununa karşın 10.000 civarı alan ünileri de tercih listenin sonlarına eklemelisin kki açıkta kalma umarım yardımı olmuştur :)
@Beyzaer1 Sağlık alanı genelde işsiz kalmıyor. Biraz önce de dediğim gibi kendinizi geliştirmenizle alakalı bu durum :)
@Bakipcikicam55 Bende 2015 girişliyim takipteyim hala tercihleri :)
@Bakipcikicam55 umarım... teşekkürler
Teşekkür ederimm
Merhaba Ben inşaat teknolojisi ya da harita ve kadastro falan düşünüyorum daha doğrusu mimarlığa geçişi olan bölümler düşünüyorum dgsde mimarlığa geçiş zor mudur ya da ilk yıl yüksek diploma ile geçişler olur mu bilgisi olan aydınlatabilir mi
367 bin sıralamaya sınıf öğretmenliği gelmez değil mi
Paramedik için şartta tolerans oluyor mu şartsız alan üniversiteler var mı
Boy kilo sıkıntın mı var?
@seraayyyyyyyy yok
45 kilo ama 1.60 dan emin değilim 59 ya da 58 olabilir
Şartsız alacaklarını sanmıyorum özelde belli alırlar o da küçük bir ihtimal çünkü şartlarda bunlar yazıyor dediğim gibi uni alsa bile işe girerken de saglik raporunda da yazacak bunlar sıkıntı yaşarsın.
Hasan kalyoncuda hukuk düşünenlere yardımcı olabilirim
Beni dinleyip Konya'ya gelin de tum hayalleriniz yıkılsın. 😀
😂😂neden konya çok mu kötü
Eğlence ararsan tabi öyle :D
Birde insanları biraz garip :)
Onun dışında sessiz sakin gayet güzel yer bence
İnsanları garip derken 😂
@zehranurtaş gelirsen anlarsın :D
Geliyim mi kararsız kaldım 😂😂
@zehranurtaş
Hangi şehre gidersen git illaki bir zorluk yaşarsın :)
Ama ben türkiyeyi az çok gezen bir insanım , İstanbul İzmir kocaeli bursa , özellikle bu taraflarda konyalılar pek sevilmiyor :) bende yarı konyalıyım bende sevemiyorum açıkçası :) biraz yobazlar yani.
Pek kafaları çalışmaz. bildiklerini okurlar sorgulamazlar pek. bunun gibi deyim. birde esnafları tam... tabi günahlarını almayım ama... Olan esnaflar çoğunlukta :)
Ben amedliyim amedde okumayı düşünüyorum olmazsa Elazığ Malatya düşünüyorum
@zehranurtaş bana hayırlısı neyse o olsun demek düşer :)
Eyw saol 🙂
@zehranurtaş rica ederim başarılar :)
@zehranurtaş 😱Abim hep Elazığ pişmanlıktır der!
Benim kuzenim de gidiyor çok memnun
@zehranurtaş Abim de 3 yıl orda kaldı ama o 3 yılı bide ona sorun. Bide nerden geldiğine göre de çok değişiyor. Mesela Elazığ'lı ya da doğulu için daha az sorun. Bizim hiç orada yakınımız yoktu. O İzmir'den geldi diye laf söyleyenler bile çok vardı. Biraz tuhaf halk genel olarak. Ya çok iyiler ya da çok kötü😂 Pek arası yok
Ben doğulu olduğum için bana pek birşey çiçeklerini sanmıyorum Elazığ bize dört beş saatlik pek sıkıntı olacağını sanmıyorum
@zehranurtaş O zaman daha iyi, çok sorun olacağını sanmıyorum. Ama mesela yemekleri çok yağlı salçalı olduğu için abim yiyemiyordu hiç yemeklerini. Alışkanlık sonuçta, alışmamışız. Bide otobüsle 23 saatte geldiği oldu valiz ağır diye😳 Uçakla bile 2 saat. Burdan Almanya'ya da 2 saat😂 Bunlad benim için sorun mesela ama sana yakınsa vs çok sorun olacağını sanmıyorum😊 Hayırlısı olsun hepimiz için inşallah😌
Allah abine ve size yardım etsin inşallah
@zehranurtaş Amin hepimize😊
Kendimden gram umudum yok hayalim yok izmirde uni olsun 10 yıl okurum ben zaten ortama gidicem 😁
Güzel. Umarım ben de 4 senelik bilgisayar mühendisliğinden mezun olurum
Sayisal 280bin kactan baslamaliyim yazmaya
Üst aralığınızda 180 bin 230 binden 5 6 tane tercih yapabilirsiniz. 230 bin 260 bin aralığını geniş tutup daha gelebilecek yerleri yazmaya dikkat edebilirsiniz. 260 bin ile 330 bin aralığından 4 tane yazılabilir.
tyt de 297 puanla paramedik gelirmi
Paramedik puanları yüksek olduğu için gelme ihtimali biraz düşüktür. Türkiye'deki tüm üniversitelere bakmak gerekiyor.
geçen yıl 280 le kapatan yerler olmus devlette
Hocam 321 puanım var ve sıralamam 288 bin sizce gelirmi ve bişey daha sormak istiyorum sağlık meslek liseleri ek puanla benden düşük olmalarına rağmen çoğunun sıralaması benden çokcok yüksek bin iki binlik bişeyde değil. Bu nasıl oluyor şöyle bişey duydum o sıralama sadece meslek liseleri arasında olanmış bilgi verirmisiniz lütfen
Fizyoterapi 2 yıllık önerir misiniz ilerisi icin
2 yıllık fizyoterapi yerine daha farklı sağlık alanlarını düşünebilirsiniz.
2 yillik fizyoterapide is imkani yok mu bende fizyoterapi istiyorum da
540 bin ile grafik tasarıma gidilir mi?
Gazi grafik tasarım?
Gelme ihtimali olabilir, daha çok özel üniversitelerden girme şansınız var.
Sözel puanım tyt de 200 tıbbı sekreterlik olur mu?
Türkiye'nin her yerinde ve özel üniversiteler de dahil olmak kaydıyla düşünürsen gelebilir.
Arkeoloji bölümünü eşit ağırlığamı taşıdılar?
bayadır orda
@melisaa5 Niye taşıyorlar manyaklar mı?
Sözelde durmaya devam ediyor.
Tercih bizim elimizde değil ki
Gençler başarılılar diliyorum size.
zor bir seçim kolay gelsin herkese
Sağol sana da
@Hülasagü5 Sağol ama ben geçtim o yolları
Ne okudun
hayırlısı olsun tüm adaylara
Çocuk gelişimi lisans tavsiye eder misiniz?
İnşaat Mühendisliği hakkında yardımcı olabilirim.
Ozelden soru sorma sansim var mi
Iykide girmemisim sistem batmış
Puanlarda düşme olur mu?
Siralamalar ne zaman aciklanir tahmini?
Bu ek puan eklenmis hali degil mi?
Sıralamalar belli puanın sağ tarafında sıralama olması lazım "başarı sırası" adıyla geçiyor.
M degisiyor ya sistem degistikce o yuzden diyorum
En iyi alandak başarı sıranı söylersen birde istediğin yerin geçen seneki kapanış baş. Sr. Yaz girermisin söyleyim
daha ben kaç puan aldığımı anlamadım ki :D
Resim at bakayım
SOZELDEN 314 ALDIM. TARİH GELİR Mİ?
gelebilir sıralaman kaç
Sonucunu resmini ve tcni kırparak bana fotoğrafını atabilir misin rica etsemm akrabalar sorup duruyo cok düsük almışım söylemek istemiyorum 😭😂 @Miyavlayanledi34
Bu açıklanan puanlardan bişey anlamadım ben
Çok zor sorular soruyor galiba 😳
Herhangi bir sorunum yok ama teşekkürler
Sonuçlar ne zaman açıklandı 🤔
12de
Baktım benim manita yalan olmuş 😂 450 puan alıp İstanbula gelecektide😀
Kısmet :(
Yenisine ins😂
bir daha mı giricek yoksa sen mi yeni sevgili yapacaksın anlamadım 😅
Yenisini yapcam tabi 5 aydır kimseyle konuşmadım takılmadım gelcem gelcem diyip durdu aldığı puan 350 😂 1 yıl dahami tek başıma yanliz yaşayayım
350ye başka bölümle gelsin yanına
Ailesi yollamıyor... 5 ay bekledik yalan oldu günübirlik ilişki pek tarzım değil 😀 5 ay 5 😂
Şimdi kendime kıyıp 1 sene daha onumu bekleyeyim yeni manita lazım gelsin hafta 7 o 8 bende kalsın 🤗
Sen neden bekledin ki o zaman bekleyecek kadar seviyormuşsun gibi durmuyor 🤔
Sevmeye gerek yok saygı duyarım insanlara... yapsaydim söylerdim söylesem üzülürdü... kimseyi üzemem söz verdim gel dedim beklerim dedim sözümdede durdum
Zaten günübirlik ilişkiler hoşuma gitmiyor... tutkulu ilişkiler istiyorum...
Hmm anladımm :) hayırlısı olsun
kardeşimde girdi hayırlısı olsun
Herkes için hayırlısı olsun
siyaset ya da hukuk istiyorum
kimse aklımı karıştırmadı mecbur gittim
uzman yardımı alın gencler
aynı dertten ben de muzdaribim kank
Puanı yüksek olanlar sağlık sektöründen şaşmasın.
Katılıyorum
Böyle yorumu nasıl yapıyorsun okuyup çok onerenleri mi gördün yoksa kendin mi okudun
Herkes zaten sağlık istiyor bir 10 yıl sonra falan sağlığın da onu kesilirse şaşmam doktorluk hariç tabi 😂
@Forky @veterınerkedı @yerlii Arkadaşlar, 38 yaşında bir mühendis olarak yazıyorum, sırf kendi gözlemlerimle. Yumurtadan anlamak için tavuk olmaya gerek yok değil mi?
👍👍
Mevzu bahis açılmışken söyleyeyim o zaman madem; puanı iyi olanlar ve insan faktörü ile uğraşmak isteyenler sağlığı tercih edebilirler. Hiçbir sıkıntı yok. Puanı göreceli olarak iyi olup da özellikle matematik ve fizikte kendine güvenenler de mühendislik yazabilir bu da tamam.
Sözel ve eşit ağırlık bölümlerinden ise hala hukuk, psikoloji, pdr geçerli meslekler kategorisindedir.
yerleştirme sınavı iyi yerleştirdi mi
En kötü tercih bile tercih yapamamaktan iyidir
Doğru bir rehber olmadan, tercih yapılmamalı.
Medipol universitesi güzel mi?
öğrencilik yıllarım geçti fikrim yok açıkcası
Osym Allah belanı versin!
okan universitesine gidin pisman olmazsiniz
Parasi olan pişman olmaz
hahhhah
Ben üniversite 2. sınıftayım
Oh ne güzel
@zehranurtaş Allah kolaylık versin ama bizim işimiz de kolay değil Mesela Ortalamayı yüksek tutmaya çalışmak gibi
Evet ama tek derdimiz bu olsun üniversiteye girmek çok zor oldu şahsen benim kendimden tek bildiğim barajı acmisim ama kötü bı puan gelirse tercih verip vermemek dershaneye gittim sınavım kötü geçti bir yılımdan gitmesini istemiyorum güzel bölüm gelmezse ailem seneye tekrar sınava giren diyor
@zehranurtaş Allah kolaylık versin istediğin bölüm Ne
Bilgisayar programcılığı ama atama yok okuma diyorlar bilmiyorum ne yapacam
@zehranurtaş Ne istiyorsan onu oku Kafanı karıştırma Sonra benim gibi yanlış tercih kurbanı olma
Üniye başlayacaklara kolay gelsin
sevdiğin bölüm ve üniversite. gerisi boş.
Sayısal 100 k geldi ne yapabilirim
İstanbul'da oturuyorsan Anadolu yolu gözüktü sana
Öncelikli olarak hangi alanlardan tercih yapacaksın bunu belirlemelisin. Mühendislik mi sağlık mı yoksa başka bir bölüm mü buna kendin karar vermelisin.
Mühendislik
Tercih listenizi 60 bindeki mühendisliklerden başlatıp 150 bine kadar sıralayabilirsiniz. Özellikle 60 bin ve 80 bin arasında 5 6 tercih yazabilirsiniz. 80 bin ile 120 bin arasında en az 10 tercihiniz bulunabilir. Daha garanti bir tercih isterseniz 110 binden geride de 4 5 tercih yapabilirsiniz.
Çok teşekkür ederim
Daha basit sorular sorsunlar
hacettepe biyoloji okusam krinomolog olabilirmiyim
Krinomolog ne
Doktor bile olursun
ama puanı düşük 270 hacettepe biyolojinin
Bence bir daha hazırlan. Biyoloji okumak zaman israfı
türkiyede bilime değer veren yok haklisin
mezun kalicam galiba
270 puana anestezi seç
Türkiye'de bilime değer vermiyorlar diyorsun da ala ala 270 puan almışsın yani. Bunu söylemen komik değil mi?
daha aciklanmadi puanlar ya yarin aciklanacak
hacettepe biyolohi 270 puan onu dedim
Anladım
Ankara olmak zorunda mı?
ya antalyaliyim çok sıcak soğuk bir yer olsun diye
Bir hedefin varsa tercih yapmak en kolay iş olur.
Başarılar tüm öğrencilere
Sözel 249 bindeyim edebiyat öğretmenliği gelir mi
Hayır
gidin sanayiye çalışın iş güç sahibi olun
Bence sağlık bölümlerine öncelik verilmeli
77k okul öncesi gelir mi sözelden?
Gelir
@romantik_bey neresi mesela
gelmez bence ya
Gelir:)
@romantik_bey :((((
Bende ünv okuyorum bir bldiğim var heraldr
@romantik_bey neresi gelir peki
77 bin ile değil 100 binle bile gelebilir 👍 Ama senden önceki 76 bin kişi tutupta senin istediğin bölümü doldurursa işte o zaman ortada kalırsın :(( farklı bölümlerde düşünmelisin
@Kawasaki_Ninja okul öncesi istıyorum sadece yaaaa
O zaman dua et kimse o bölümü yazmasın :)) istediğin yere yerleşirsin
Rehber hocanıza kulak asın
Süper çok teşekkürler
215 bin hukuk imkanı var mı?
Malesef.