• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
YKS2026

Üniversiteye girişte doğru tercih yapma endişesi taşıyanlarlar, 2018 YKS tercihleri ile ilgili sorularınız neler? (Sayfa 2)

DogruTercihler
DogruTercihler Takip Et
FenomenXper 5 Yaş: 39
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
43
Yapay Zekaya Sor
Üniversiteye girişte doğru tercih yapma endişesi taşıyanlarlar, 2018 YKS tercihleri ile ilgili sorularınız neler?
Cevapla
Üniversite Soruları Nasıl Yapılır Soruları En İyi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
7 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

185

Cevap

109

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • Ozgurgamer
    Ozgurgamer Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 59%
    +1 yıl

    Hiç kimse Aile zoruyla gitmesin arkadaşlar. Ben gittim. Bilerek okumuyorum. Boşa gidiyor yıllarım. Siz siz olun Aile zoruyla gitmeyin. Tabiri caizse süt çocuğu olmayın.

    0
    0 Yorumla
  • yks7bitirdibizi
    yks7bitirdibizi Takip Et
    Xper 4 Yaş: 36
    +1 yıl

    2 yıllık Anestezi bölümüne başlamak mı yoksa mezuna kalıp Ebelik bölümünü kazanmak mı? (İlk senemdi)

    1
    1 Yorumla
    • DogruTercihler
      DogruTercihler
      +1 yıl

      Anestezi daha spesifik bir bölüm olduğu için yazılması daha mantıklıdır.

      Yorumla
  • Gamzeela1
    Gamzeela1 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    Tyt ek puanlı halinde 255bindeyim, ayt sözelde 253 aldım ;ayt ve tyt de hangi bölümler gelir?

    1
    1 Yorumla
    • DogruTercihler
      DogruTercihler
      +1 yıl

      Sıralamanı bilirsem daha mantıklı cevap verebilirim.

      Yorumla
  • Aysegul71
    Aysegul71 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    Merhaba sayısaldan 377 bin sıralama yaptım hemşirelik ya da ebelik tutar mi?

    1
    1 Yorumla
    • DogruTercihler
      DogruTercihler
      +1 yıl

      Gelme ihtimali çok az. Özel üniversiteleri deneyebilirsin.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Sıralamam sayısal 87.000.. İnşaat mühendisliği mi makine mühendisliği mi elektrik elektronik mi karar veremiyorum. Gönlüm inşaatta gibi ama... görüşlerinizi bekliyorum

    1
    1 Yorumla
    • DogruTercihler
      DogruTercihler
      +1 yıl

      Elektrik elektronik çok yönlü bir mühendislik. 1-EE, 2-İnşaat, 3-Makine

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    bu sene yine sözelden girdim geçen sene bana Deseler ki sözelden 2. Seni hazırlandım ama bir yer tutturamadım derdim gibi olan s**** herhalde ama bu sene de ben sözelden girdim Bayağı kötü geçti sonucunu yarın göreceğiz bakalım

    1
    1 Yorumla
    • Damladuru
      Damladuru
      +1 yıl

      Sonuç çıkmış

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Önceden mf tm gibi türlerde sağlık -mühendislik hukuk -psikoloji için ayrı puan türü vardı tercih nasıl yapılacak? Mesela sağlık için ya da mühendislik için önümde kaç kişi olduğunu nerden bilicez?

    1
    1 Yorumla
    • DogruTercihler
      DogruTercihler
      +1 yıl

      Tercih yelpazenizi mümkün olduğunca geniş tutacaksınız. Sıralamanıza göre bu sene üst tercihlerinizi biraz daha arttırabilirsiniz.

      Yorumla
  • MMTKR
    MMTKR Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 75%
    +1 yıl

    BU DÖNEMDE HALA PARAMEDİK OKUMAK MANTIKLIMI?
    İŞ İMKANI ÖNÜ AÇIK BÖÜMLER NELER?
    LÜTFEN CEVAPLARMISINIZ :)

    0
    0 Yorumla
  • bendevibuzzzzz
    bendevibuzzzzz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 33%
    +1 yıl

    Benim normal tyt puanim 192 ama y-tyt puanim 254 acaba hangisine bakilcak tercih yaparken soyler misiniz

    0
    1 Yorumla
    • iremmks
      iremmks
      +1 yıl

      254 e bakilcak 2 yıllık tercih edebilirsin

      Yorumla
  • minnoskedi1308
    minnoskedi1308 Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 56%
    +1 yıl

    Merhaba sozelde 125 bindeyim turkce öğretmenliği olur mu sizce en son 95 binle kapatmış şansım var mı?

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Eşit ağırlık sıralamam 147 bin kaç puandan başlamalıyım yazmaya ve çıkması daha muhtemel yerleri ilk sıraya mı yoksa sonlara mı yazmalıyım ayruca ilk tercihte yerleşemezsem ikinci tercihte yeni bir tercih çıkarma hakkım olacak mı :)

    0
    0 Yorumla
  • thecryingghost1
    thecryingghost1 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27 , eic 71%
    +1 yıl

    Kafanıza göre yazın işte bir mantığı yok. Yanlış bir sistemde doğru tercih yapmak, birinden dayak yedikten sonra ona teşekkür etmek gibi bir şey olur.

    0
    0 Yorumla
  • Articuno
    Articuno Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 37%
    +1 yıl
    YKS2026 konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Yıldız Teknik Üniversitesi'ne gelecek var mı?

    Üniversiteye girişte doğru tercih yapma endişesi taşıyanlarlar, 2018 YKS tercihleri ile ilgili sorularınız neler?
    0
    5 Yorumla
    • stormer
      stormer
      +1 yıl

      Ben siyaset okumak istiyorum eğer olursa

      Yorumla
    • Articuno
      Articuno
      +1 yıl

      Hoşgeldin

      Yorumla
    • Cglss
      Cglss
      +1 yıl

      Eğer diş gelmezse yazmayı düşünüyorum :)

      Yorumla
    • Cglss
      Cglss
      +1 yıl

      Yardımcı olabilirsen sevinirim :)

      Yorumla
    • Articuno
      Articuno
      +1 yıl

      Tabii ki yardımı olayım hemen

      Yorumla
  • uzaydakiyarımelma
    uzaydakiyarımelma Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26 , eic 60%
    +1 yıl

    Hemşirelik bölümü olan devlet üniversitelerini öğrenmek istiyorum. Hangisini tercih etmeliyim sizce?

    0
    7 Yorumla
    • ehfufmr
      ehfufmr
      +1 yıl

      ÖSYM 'nin 3 temmuzda yayınladığı ön bilgi amaçlı klavuzdan öğrenebilirsin

      Yorumla
    • uzaydakiyarımelma
      uzaydakiyarımelma
      +1 yıl

      Özel üniversite de burs neye göre alınıyor onu hiç bilmiyorum?

      Yorumla
    • seraayyyyyyyy
      seraayyyyyyyy
      +1 yıl

      Puana gore yüzdelik dilimler ayrılmış örneğin 200 puan %25 burs 270puan %50 burs gibi onu gideceğiniz üniversitenin klavuzundan bulabilirsiniz.

      Yorumla
    • DogruTercihler
      DogruTercihler
      +1 yıl

      Hemen hemen Türkiye'nin her ilinde hemşirelik bölümü bulunmaktadır. Sağlıkla ilgili olarak üniversite farkı pek olmamakla birlikte hemşirelik yazarken, okumak istediğiniz ile göre tercih yapabilirsiniz.

      Yorumla
    • uzaydakiyarımelma
      uzaydakiyarımelma
      +1 yıl

      AYT de 180 barajını geçememişim bu yüzden hesaplanmamış. Peki ben 4 yıllık bir üniversiteye gitmek istesem gidemeyecek miyim?

      Yorumla
    • DogruTercihler
      DogruTercihler
      +1 yıl

      Barajı geçemediğin için TYT üzerinden 2 yıllık bölümleri tercih etmelisin.

      Yorumla
    • uzaydakiyarımelma
      uzaydakiyarımelma
      +1 yıl

      Peki teşekkür ederim

      Yorumla
  • R07Quaresma
    R07Quaresma Takip Et
    Xper 3 Yaş: 25 , eic 50%
    +1 yıl

    Sağlık bölümleri ile matematik bölümü arasında kaldım banada yardım edin matta iş imkanı var mı

    0
    12 Yorumla
    • Rayan2
      Rayan2
      +1 yıl

      İTÜ Deenizcilik Fakültesi Güverte ye gir. Mezun olur olmaz işin hazır.10 senede 500 bin$ para biriktirirsin.

      Yorumla
    • R07Quaresma
      R07Quaresma
      +1 yıl

      @Rayan2 kaç sıralaması

      Yorumla
    • Rayan2
      Rayan2
      +1 yıl

      Bilmiyorum ki. Araştırmalısın.

      Yorumla
    • R07Quaresma
      R07Quaresma
      +1 yıl

      @Rayan2 bu arada yaşı yeni farkettim kusura bakma abi araştırırım ben

      Yorumla
    • Rayan2
      Rayan2
      +1 yıl

      Tamam. Zamanında yurt dışından 15 gün önce gelseydim o okula girecektim. Çok pişmanım.

      Yorumla
    • R07Quaresma
      R07Quaresma
      +1 yıl

      @Rayan2 eyvallah abi twcrübeni benle paylaştığın için tercih listesine yazacam bunu araştıracam iyice

      Yorumla
    • Rayan2
      Rayan2
      +1 yıl

      Araştır. Dediğim gibi mezun olduğun gün işe başlıyorsun. Başlangıç maaşın sanırım 3-4 bin $

      Yorumla
    • R07Quaresma
      R07Quaresma
      +1 yıl

      @Rayan2 eyvallah abi

      Yorumla
    • DogruTercihler
      DogruTercihler
      +1 yıl

      Matematik bölümünü okuması gayet zordur. Mezun olduğunuz zaman öğretmenlik yapabilmekle birlikte istatistik yazılım bilgisayar alanlarında ilginize göre çalışma imkanı bulabilirsiniz. Sağlık alanına gelince bu tamamen sizin kendinizi keşfiniz ile ilgilidir. Mutlaka bu iki alanı elinize aldığınızda birisi daha ağır basacaktır.

      Yorumla
    • R07Quaresma
      R07Quaresma
      +1 yıl

      Matematik çok sğır basıyor ya

      Yorumla
    • R07Quaresma
      R07Quaresma
      +1 yıl

      Sevgilim gibi onsuz yapamıyorum

      Yorumla
    • DogruTercihler
      DogruTercihler
      +1 yıl

      Tercih yaparken tabii ki istek sıranız çok önemlidir. Bu sizin yerleştirme sonuçları geldiğinde diğer bölümlerden daha mutlu edecekse, düşünmeyin yazın :)

      Yorumla
  • Forky
    Forky Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 58%
    +1 yıl

    Ulaşım artik hızla havacılığa dönüyor o yüzden bu sektör ilginizi de çekiyorsa bence tercih edebilirsiniz

    0
    0 Yorumla
  • Sfenksss
    Sfenksss Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 38%
    +1 yıl

    Aşçılık ve yaban hayatı ekolojisi ve yönetimi arasında kaldım bu iki bölüm hakkında ilgisi olan yardımcı olabilir mi

    0
    2 Yorumla
    • uçan-ruh
      uçan-ruh
      +1 yıl

      Yaban hayati ekolojisini bilmiyorum da ascilikta eger gercekten seviyorsan yemek yapmayi da seviyorsan okumani tavsiye ederim ben kucuklugumden beridir asciligin hayalini kuruyorum ondan arastiryorum bence guzel bir meslek sormak istedigin sorular varsa sorabilirsin bana

      Yorumla
    • Sfenksss
      Sfenksss
      +1 yıl

      Boluda okusam mezun olduktan sonra iş bulabilirmiyim iş imkanı için üst puanlılara mı bakmalıyım sence

      Yorumla
  • Soldier54
    Soldier54 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 34 , eic 59%
    +1 yıl

    Çok dikkatli seçmek gerekiyor geri dönüşü olmayan bir kavşak gibi düşünün araştırıp sevebileceğiniz bir bölümü seçin derim tecrübe ile sabittir 😀

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Merhaba severek takip ediyorum sizi. Size bir sorum olacaktı. Bana okuldan 40 puan gelecek. Eğer bu yıl tercih yaparsam seneye tekrar sınava girdiğimde bu puan tercih yaptığım için düşer mi?

    0
    4 Yorumla
    • Nero_
      Nero_
      +1 yıl

      Yerlestirilirsen puanın yarıya düşer

      Yorumla
    • bılbızek
      bılbızek
      +1 yıl

      Puan kırılma olayı kalktı diye biliyorum ama yine de bilen birine sorsan daha iyi olur

      Yorumla
    • DogruTercihler
      DogruTercihler
      +1 yıl

      Yerleşirseniz kaydolun ya da kaydolmayın puanınız kırılır, ancak tercih yapıp yerleşmezseniz puanınızda herhangi bir kırılma olmaz.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hepinize cok cok tesekkür ederim😊💛

      Yorumla
  • furkanpts
    furkanpts Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28
    +1 yıl

    https://i.hizliresim.com/k66D1v.png
    208 puan yaptım acaba burayı yazsam gelir mi?

    0
    5 Yorumla
    • merizakdeniz
      merizakdeniz
      +1 yıl

      Puan değil sıralaman önemli

      Yorumla
    • furkanpts
      furkanpts
      +1 yıl

      @merizakdeniz adam 200 puanla 597binde ben 208 yaptım 650bindeyim nasıl oluyor

      Yorumla
    • apolloxd
      apolloxd
      +1 yıl

      Okul puanı yüksektir

      Yorumla
    • DogruTercihler
      DogruTercihler
      +1 yıl

      Tercih listenizde sizin puanınızdan daha üstteki yerlere yerleşme ihtimaliniz olduğundan dolayı listenizde yer verebilirsiniz.

      Yorumla
    • furkanpts
      furkanpts
      +1 yıl

      Sıralamam neden bu kadar düşük geldi? Geçen sene 220 puan yapan adam 350bin de, ben 250 puan yaptım 575bindeyim

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Yeni sınav sistemi iyice kafaları karıştırdı. En doğru tercih nasıl yapılır? doğru tercih yapma nasıl olmalı?

    1
    1 Yorumla
    • DogruTercihler
      DogruTercihler
      +1 yıl

      Tabi bu noktada başarı sıranız ve puanınız oldukça belirleyicidir. İstediğiniz bölümler neler önce bunları belirlemeniz gerek. Daha sonra başarı sıralamanıza göre üst ve alt limitleri doğru belirleyip geniş bir sıralama aralığında bu seneki tercihleriniz yapabilirsiniz. Unutulmaması gereken diğer bir nokta ise, üstten tercih yaparken aynı zamanda sıralamanızın gerisinde de 4 5 tercihinizin bulunmasıdır.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Kıbrıs'da eczacılık okumayı düşünüyorum görüşleriniz neler okul olarak hangisini önerirsiniz ve mezun olunca iş imkanları nasıl?

    1
    1 Yorumla
    • DogruTercihler
      DogruTercihler
      +1 yıl

      Doğu Akdeniz üniversitesi, gazi magosada olup kaliteli eğitim veren bir üniversitedir. Ayrıca Kıbrıs hem yaşam olanakları hem de sakinliği ile ve de öğrencilerin fazlalığıyla da okumak için ideal bir yerdir.

      Yorumla
  • yakup-firidin
    yakup-firidin Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 39%
    +1 yıl

    bu gece puanlar aciklansin hele ziraat veya gida muhendisligi istiyorum

    1
    6 Yorumla
    • seymaoztr
      seymaoztr
      +1 yıl

      Bu gece açıklanmaz yarın 5 gibi bence

      Yorumla
    • farukomermakmüh
      farukomermakmüh
      +1 yıl

      İkisinin de türkiyrde iş sıkıntısı var. İyi bir okul değil ise seçmenini tavsiye ederim. Makina, inşaat, elektrik ve endüstri okursan iş imkanın daha iyi olur. Şimdiden hayırlı olsun

      Yorumla
    • yakup-firidin
      yakup-firidin
      +1 yıl

      @farukomermakmüh notlar açıklanmış ek puanlı olarak tyt den 279 almışım ama ayt yazmıyor ona da girdim?

      Yorumla
    • yakup-firidin
      yakup-firidin
      +1 yıl

      http://www.imgim.com/yks.jpg
      ben bu tabloyla 4 yıllık okuyabilirmiyim

      Yorumla
    • nurok
      nurok
      +1 yıl

      @yakup-fıridin Söz say yazan ayt dir diye dusunuyorum

      Yorumla
    • seymaoztr
      seymaoztr
      +1 yıl

      hangi bölüm istediğine bağlı. ama herhangi bir bölüm dersen elbet okuyabilirsin genele bakacak olursak kesin okursun

      Yorumla
  • erosikonik
    erosikonik Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Trakya Üniversitesinde bu sene ilk defa Aşçılık (2) MYO bölümü açılacak ve ben tercih sırasında ilk sırada yazmayı düşünüyorum. İlk defa açılacak bir bölümün avantajları ve dezavantajları nelerdir? (Tercih dönemi ve sonrası için)

    1
    5 Yorumla
    • Lacii
      Lacii
      +1 yıl

      Trakya üniversitesi 💙

      Yorumla
    • Baharkhr
      Baharkhr
      +1 yıl

      Puanı kaç ki Trakya üniversitesinde

      Yorumla
    • erosikonik
      erosikonik
      +1 yıl

      Yeni açılıyor diyorum baharcım, puanı yok yani :)

      Yorumla
    • Baharkhr
      Baharkhr
      +1 yıl

      Anladım teşekkür ederim ☺

      Yorumla
    • DogruTercihler
      DogruTercihler
      +1 yıl

      Avantajı, çok fazla kişinin dikkat edeceğini düşünmüyorum bu nedenle puanlı olan bölümlere göre çok yüksek olmayabilir. Dezavantaj olarak aşçılık son yılların gözde mesleklerinden bir tanesi takip edenleri varsa kontenjan dolacaktır. Burada dgs ile 4 yıllık gastronomi ve mutfak sanatları bölümüne geçişi düşünebilirsiniz.

      Yorumla
  • bericannnn
    bericannnn Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 38%
    +1 yıl

    Turkce ogretmenligi nasıl sizce atama olarak çalışma alanı olarak nasıl bir bölüm?

    0
    0 Yorumla
  • Banubanu1
    Banubanu1 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28 , eic 55%
    +1 yıl

    Sıralamam TYT de 260k , 230k bir yer yazsam gelme olasıgili nedir?

    0
    0 Yorumla
  • vanilyam
    vanilyam Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38 , eic 47%
    +1 yıl

    Tyt puanin gore gecen seneki hangi puana krsilik geliyor?

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Merhaba, kocaeli bilgisayar programcılığı düşünüyorum ama tabloda iki tane kocaeli bilgisayar programcılığı gözüküyor, sebebini tam anlayamadım yardımcı olursanız sevinirim

    0
    4 Yorumla
    • Kawasaki_Ninja
      Kawasaki_Ninja
      +1 yıl

      İlçelerdeki myo lardır.

      Yorumla
    • DogruTercihler
      DogruTercihler
      +1 yıl

      Tabloda yer alanlardan bir tanesi uzaktan eğitim diğeri örgün eğitimdir. Özel şartlarına bakarsan en doğru cevabı orada bulabilirsin.

      Yorumla
    • Kawasaki_Ninja
      Kawasaki_Ninja
      +1 yıl

      Evet uzaktan eğitim veya ikinci öğretim de olabilir. :))
      Aynen özel durumlara göre değişir. Düzelttiğin için teşekkür ederim @DoğruTetcihler

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      yok bazısı zaten yazıyor uzaktan öğretim diye parantez içerisinde ya da ikinci öğretim diye, büyük ihtimal farklı myo lar anladığım, teşekkürler

      Yorumla
  • alone0000
    alone0000 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27 , eic 42%
    +1 yıl

    Ben tyt 280 puanla 600k ya nasil girdim bir aciklayin lutfen ya

    0
    0 Yorumla
  • umay273736
    umay273736 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 31 , eic 33%
    +1 yıl

    Ilk barajı bile gecemedim :(Allah kahretsin böyle sistemi

    0
    3 Yorumla
    • kizlarriajainam
      kizlarriajainam

      Bnede ne yapcam bilmiyorum

      Yorumla
    • umay273736
      umay273736
      +1 yıl

      Ailem baskı yapcak... Kpss ye gir diycekler offf ya Amannnn

      Yorumla
    • kizlarriajainam
      kizlarriajainam

      Aynı durumdayım

      Yorumla
  • maviasigikizz
    maviasigikizz Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 33%
    +1 yıl

    bir puanlar açıklansın da duruma göre sorarsam sorarım.

    0
    0 Yorumla
  • Cglss
    Cglss Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 71%
    +1 yıl

    Hadi hep birlikte bana dua edelim ve istediğim sıralama gelsiiin 🙌🏻

    0
    0 Yorumla
  • seymaoztr
    seymaoztr Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27 , eic 46%
    +1 yıl

    İnşaat mühendisliği bir kız olarak yanlış tercih mi olur sizce?

    0
    5 Yorumla
    • Joysss
      Joysss
      +1 yıl

      Şantiyede çalışma şartları zorlar, ama mühendislik ofislerinde gayet güzel çalışırsın

      Yorumla
    • Cglss
      Cglss
      +1 yıl

      Neden olmasın benimde istediğim bölüm gelmezse yazmayı düşünüyorum

      Yorumla
    • ehfufmr
      ehfufmr
      +1 yıl

      Artık çoğu kızın tercih ettiği bir bölüm. Yani yanlış olsa bu kadar insan niye tercih etsin?

      Yorumla
    • Cglss
      Cglss
      +1 yıl

      Aynen öyle ama hangi üni olduğu da önemli nereyi düşünüyorsun?

      Yorumla
    • seymaoztr
      seymaoztr
      +1 yıl

      @Cglss memleketim yani Eskişehir Osmangazi düşünüyorum.

      Yorumla
  • Jnbrx
    Jnbrx Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 57%
    +1 yıl

    bursada arkeoloji ve sanat tarihini tuttursam o bana yeter :D

    0
    9 Yorumla
    • zehranurtaş
      zehranurtaş
      +1 yıl

      Arkeoloji niye ya başka güzel bölümler War

      Yorumla
    • Jnbrx
      Jnbrx
      +1 yıl

      bir tek kafam ona basarda ondan sayısal ile uğraşamam hiç

      Yorumla
    • zehranurtaş
      zehranurtaş
      +1 yıl

      Ama iş olanakları yok bence başka bölümlere bak bende kafayı takmıştım bu bölüme bana dediler devletle olmazsa hayatta iş imkanı yok diye devletlede zor ancak dediler

      Yorumla
    • zehranurtaş
      zehranurtaş
      +1 yıl

      Sende tıbbi sekreterlik seç güzel bölüm

      Yorumla
    • TheScientist
      TheScientist
      +1 yıl

      Bursa bok gibi şehir yine de sen bilirsin tabi kanka

      Yorumla
    • Jnbrx
      Jnbrx
      +1 yıl

      sağlıktada aynı ben yolumu bulurum her türlğ

      Yorumla
    • Jnbrx
      Jnbrx
      +1 yıl

      bugun baktım arkeloji iyide olmuyormuş ama

      Yorumla
    • Jnbrx
      Jnbrx
      +1 yıl

      valla bilmiyorumda bu arkeolojiden vazgectim bölüm faln yok bna göre bu sene okumıcam heralde GG yim galıba

      Yorumla
    • zehranurtaş
      zehranurtaş
      +1 yıl

      Gg ne

      Yorumla
  • blogerx
    blogerx Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 40%
    +1 yıl

    Makine mühendisliği istiyordum ama çok kötü gelecek sıralama

    0
    2 Yorumla
    • littleblackstarcomes
      littleblackstarcomes
      +1 yıl

      Kaç bin bekliyorsun

      Yorumla
    • blogerx
      blogerx
      +1 yıl

      300-400 belki daha kötü çalışmadan girdim

      Yorumla
  • mrpodda
    mrpodda Takip Et
    Yoda Yaş: 45 , eic 68%
    +1 yıl

    Ben üniversite sınavına girdiğimde eski mitolojik çağlardı Xena vardı :).

    0
    0 Yorumla
  • Sacmalikkkkk
    Sacmalikkkkk Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 34%
    +1 yıl

    Ben bonus hocaya danismistim tv we de cikiyordu, tavsiye ederim

    0
    0 Yorumla
  • SerenBek
    SerenBek Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27
    +1 yıl

    Hocam merhaba şimdi benim Sözel sıralamam 499bin (y) sözel sıralamam 655bin neden arada bu kadar fark var ben hangisini dikkate alarak tercih yapacağım? Türk dili ve edebiyat bölümğ düşünüyorum sizce nereler gelir?

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    EA 120k dayim 91kda canakkale sinif ogretmenligi var gelir mi?

    1
    3 Yorumla
    • DogruTercihler
      DogruTercihler
      +1 yıl

      Elbette gelme ihtimali var üst tercihlerinizde mutlaka bulundurun. Ama 90 binden sonra da mutlaka tercih yapın.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Peki teşekkürler

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sizce turkiyede sinif öğretmenliği mi kibrista pdr mi

      Yorumla
  • RaskolnikovunBaltası
    RaskolnikovunBaltası Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 73%
    +1 yıl

    İngilizce öğretmenliği tercih etmeli miyim?

    1
    1 Yorumla
    • DogruTercihler
      DogruTercihler
      +1 yıl

      Kpss ataması oldukça yüksek olan öğretmenliklerden bir tanesidir. Tercih edebilirsiniz.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    67.000 sıralama ile paredik gelir mi ama özel olmasın

    1
    2 Yorumla
    • DogruTercihler
      DogruTercihler
      +1 yıl

      Gelme ihtimali yüksek. İlk sıralarda yazılabilir.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Puan çok düşük ama 305:(

      Yorumla
  • MuhammedAli76
    MuhammedAli76 Takip Et
    Master Yaş: 30
    +1 yıl

    obp eklenmesi nasıl oluyor? var olan puanın üzerine mi ekleniyor? ne zaman eklenecek?

    0
    2 Yorumla
    • kizlarriajainam
      kizlarriajainam
      +1 yıl

      Barajı geçemediysen eklenmiyo bendede oyle

      Yorumla
    • DogruTercihler
      DogruTercihler
      +1 yıl

      Sonuç belgenize baktığınız zaman sol sütunda sizin ilgili puan türünde ham puanlarınız yer alır. Aynı zamanda bu belgede ortaöğretim başarı puanınız ve diploma puanınız yer alır. Diploma puanınızı 0,6 ile çarptığınızda okuldan gelen puanınızı öğrenmiş olursunuz, ve yine sonuç belgesinin sağ sütununda yerleştirme puanlarına yani y sayısal y sözel y eşit ağırlıkda okul puanınız eklenmiş halde bulunmaktadır.

      Yorumla
  • AhuSürer
    AhuSürer Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    Fizyoterapistliğin gelecekteki iş bulma olacağı ve maaşı hakkında bilgi alabilir miyim?

    0
    7 Yorumla
    • öleceğiiznasılsa1
      öleceğiiznasılsa1
      +1 yıl

      Ben de düşünüyordum araştırdım ama iş imkanı yok şu an

      Yorumla
    • AhuSürer
      AhuSürer
      +1 yıl

      Evet ben de yorum sitelerine baktım biraz yapan kimse yerinden memnun değildi. bir de hep doktorların altında ezilmekten bahsediyolardı gözüm korktu

      Yorumla
    • AhuSürer
      AhuSürer
      +1 yıl

      En iyi üniversitelerden birinde olsa ama mutlaka iyi yerlere gelinir diye düşünüyorum ama

      Yorumla
    • öleceğiiznasılsa1
      öleceğiiznasılsa1
      +1 yıl

      Yani onun içinde 450 felan çekmek gerek. Onu çekince başka bölüme gideriz sağlık daha iyi. Yani ben de baktım yorumlara belki denk gelmişsindir çocuk diyordu en zor dersleri görüyoruz en yüksek puanı çekiyoruz buna rağmen issisiz

      Yorumla
    • AhuSürer
      AhuSürer
      +1 yıl

      O kadar çalış bir de işsiz kal, çok zor yaa😕
      Hakkımızda hayırlısı olsun. İnşallah yarın güzel sonuçlarla karşılaşırız🙏

      Yorumla
    • öleceğiiznasılsa1
      öleceğiiznasılsa1
      +1 yıl

      Ben pek zannetmiyorum valla, inşallah hayırlısı olsun canım

      Yorumla
    • DogruTercihler
      DogruTercihler
      +1 yıl

      Çok fazla fizyoterapi mezunu var, ücretleri çalıştığınız hastahaneye göre değişir. Evde de hasta bakımı yapılabilirse kazancı 2 bin ile 4 bin lira arasında değişmektedir.

      Yorumla
  • zehranurtaş
    zehranurtaş Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28
    +1 yıl

    Bilgisayar programcılığı düşünüyorum kardeşim atanması yok diyor sizce ne diyorsunuz boşuna mı iki yıllık okumuş olurum

    0
    8 Yorumla
    • MistırSe
      MistırSe
      +1 yıl

      yani boşuna değil ama kendini ökkküz gibi geliştirmezsen bişey olmazsın bu geliştirmekten bahsettiğim şeyin sonu yok🐒sürekli yeniliklere açık olup yapman gereken ağır işlere adapte olabiliyor olman sana fayda sağlar bu bölümden sonra Dikey Geçiş Sınavı ile 4 yıllık bölümlere tamamlayabilirsin sıkı çalışırsan bilgisayar mühendisliği veya öğretmenliği olur devamı da KPSS falan bilirsin :) başka sorun varsa çekinme gardaşım

      Yorumla
    • zehranurtaş
      zehranurtaş
      +1 yıl

      Ya benim puanım ek puanla 230 Dicle üniversitesinde 224 puan gelir mi bana

      Yorumla
    • MistırSe
      MistırSe
      +1 yıl

      bilgisayar programcılığı gelir belki ama başka bölümlerde tercih yapabiliyor musun ya da düşünüyor musun?

      Yorumla
    • zehranurtaş
      zehranurtaş
      +1 yıl

      Bilmiyorum

      Yorumla
    • zehranurtaş
      zehranurtaş
      +1 yıl

      Dicle yüksek puanlı gelir gelmez teredütteyim gelir mi diye

      Yorumla
    • zehranurtaş
      zehranurtaş
      +1 yıl

      Başka bölümleri tercih verecemde puanım düşük

      Yorumla
    • MistırSe
      MistırSe
      +1 yıl

      illa dicle mi olması lazım :( yurdu olan birkaç yer araştırıp ailenle konuş bence

      Yorumla
    • zehranurtaş
      zehranurtaş
      +1 yıl

      Uzak istemiyorum

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Ulan bana yardım eden uzmanın allah belasını versin bu sende ünüversite tercihlerim olmadı bu gidişle babam beni kocaya vercek

    0
    0 Yorumla
  • Gun50
    Gun50 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Hocam Merhaba sözel bölümünde siralamam 200 bin sosyal bilgiler Öğretmenliği veya turkce öğretmenliği düşünüyorum sizce gelme ihtimali nasil türkçe Öğretmenliği 95 binle kapatmış sosyal bilgiler öğretmenliği 180 binle kapatmış

    0
    3 Yorumla
    • trabzonlu616161
      trabzonlu616161
      +1 yıl

      Sosyal gelebilir öteki imkansız

      Yorumla
    • fma_734
      fma_734
      +1 yıl

      @trabzonlu616161 peki 112 binle gelir mi türkçe?95 le kapatmış

      Yorumla
    • trabzonlu616161
      trabzonlu616161
      +1 yıl

      @fma_734 95 binle kapatan yer belki gelebilir çoğu yer gelmez

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Ea 562k sözel 190k tercihlerimi nasıl yapabilirim?
    Bir de ek puanlar yazmıyor ek yerleştirmeyle alakalı mı?

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kadir has banka sigorta istiyorum ticaret üniversitesi sosyoloji olabilir sözeldende ticaret üniversitesi ya da medipol üniversitesi halkla ilişkiler ve reklamcılık yazacağım sizce hangisi gelir?

      Yorumla
  • Şeymaaa_82
    Şeymaaa_82 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27
    +1 yıl

    Benim istediğim bölüm tıbbı ğörüntüleme teknikeri geçen yıl istediğim üniversite 239 puanla 570 binde gidilmiş benim 244 puanım var 930 bindeyim sizce gelir mi tercih etmelimiyim çok kararsızım sıralama çok farklı olduğu için

    0
    1 Yorumla
    • Rosesoruyor
      Rosesoruyor
      +1 yıl

      Bende de öyle aynı durum var 750 nündeyim karışık kafam gelir mi gelmez mi

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Ben sözelden tercih yapacagim 94 bin sözelim sıralamalar da düserse okul öncesi ya da türk dili edebiyati gelir mi

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Sayısaldan 96 bin sıralama ile, 80 binlik bölümün tutma olasılığı yüksek midir? Bu sene sıralama kayma olacak deniyordu

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    200 puanla bir yere gidebilir miyim? Bu sene değilde zaten seneye üniversiteye gitmeyi düşünüyodum Daha iyi çalışıp daha güzel yerlere gelmek için

    0
    2 Yorumla
    • kizlarriajainam
      kizlarriajainam
      +1 yıl

      Bnce tekrar hazırlan

      Yorumla
    • romantik_bey
      romantik_bey
      +1 yıl

      Girersin

      Yorumla
  • balpetegim
    balpetegim Takip Et
    Yoda Yaş: 36
    +1 yıl

    Ben hiç anlamadim puanim hangisi vs gectim mi gecemedim mi belirsiz

    0
    0 Yorumla
  • candy1661
    candy1661 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    2 yıllık icin illa tyt puanı mı gerekiyor benim tyt dusuk tyt+ayt sonucum daha iyi

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Yeni sistemde puanlar da sıralamalar da farklı olacak. Öğrenciler tercihlerini neye göre yapacaklar?

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sözel 327 puan, 113 bin sıralama ile nerelerin tercih edilmesini önerirsiniz

      Yorumla
    • DogruTercihler
      DogruTercihler
      +1 yıl

      Tercih yelpazenizi geniş tutmalısınız. 50 binden başlayıp 150 bine kadar yazmalısınız. Üst tercihleriniz 5 6 tercih sıralamanıza daha yakın olan tercihler 10 12 tercih ve sıralamanızın gerisinde ise 4 5 tercih yapmalısınız.

      Yorumla
  • bayobjektif
    bayobjektif Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27
    +1 yıl

    Bence bu yıl puanlara bakmak doğru olmaz sıralamaya bakarak tercih daha doğru olur

    0
    3 Yorumla
    • yasemin8
      yasemin8
      +1 yıl

      Mesela örnek verir misin bunda kafam çok karışıyor 😕

      Yorumla
    • bayobjektif
      bayobjektif
      +1 yıl

      @yasemin8 geçen yılki sınav ile bu yılki sınav sistemi farklı e tabi puanlardan farklı gelecek geçen yıl ki puanlara bakmak doğru olmaz olbu yüzden

      Yorumla
    • bayobjektif
      bayobjektif
      +1 yıl

      Doğru olmaz bu yüzden

      Yorumla
  • fangoria u
    fangoria Takip Et
    Master Yaş: 46
    +1 yıl
    YKS2026 konusunda 2,2b cevap paylaştı.

    Güzel bir etkileşim olacağına inanıyorum. Bol bol soru gelecektir

    0
    0 Yorumla
  • diyojenabbas
    diyojenabbas Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    Bence tercih falan yapmayın yine işsiz kalacak lar hazırda kredi kullanıp borçlanacaklar 😆😆

    0
    0 Yorumla
  • Birkanayvaz
    Birkanayvaz Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27
    +1 yıl

    Sözel 220 bin kaçla kaç arası yazmalıyım birde sözelden tavsiye ettiğiniz bölümler

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Bilgi ve belge bölümü nasıldır iş olanakları var mıdır şimdiden teşekkürler

    0
    2 Yorumla
    • zehranurtaş
      zehranurtaş
      +1 yıl

      İlk defa bu bölümü duyuyorumm

      Yorumla
    • DogruTercihler
      DogruTercihler
      +1 yıl

      Bilgi belge yönetimi bölümünün kpss atamaları yüksektir. Özellikle düzen ve tertibi seven okumayı seven bireyler için uygun bir bölümdür.

      Yorumla
  • Drakula3584
    Drakula3584 Takip Et
    Master Yaş: 42
    +1 yıl
    YKS2026 konusunda 3,2b cevap paylaştı.

    Bu sınav olmasa işler daha kolay olacak türlü türlü oyunlar dönüyor bu işin içinde.

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (174)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > YKS2026 > Sorular > Üniversiteye girişte doğru tercih yapma endişesi taşıyanlarlar, 2018 YKS tercihleri ile ilgili sorularınız neler?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Üniversite tercihleri ile alakalı sorusu olan sorabilir? 2 cevap verildi
Üniversite tercihleri için kafamda soru işaretleri var bana yardımcı olur musunuz? 2 cevap verildi
Üniversite tercihleri hakkında soru sormak isterseniz? 9 cevap verildi
Üniversite tercihleri hakkında? 1 cevap verildi
2019'da sınava girenler ve üniversite tercihi yapacaklar, TYT ve YKS Puan Hesaplama tavsiyesi... 3 cevap verildi
Üniversite tercihleri hakkında bişey sormak istiyorum? 1 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Aşk mı insanı değiştirir, yoksa hayal kırıklıkları mı?
  • Dizel arabalar da Adblue hakkında ne düşünüyorsunuz devam etmeli mi sizce?
  • Gece gece misafirle köfte gömmek normal mi, siz böyle kaçamaklar yapıyor musunuz?
  • Opel Astra K mi Renault Megane 4 mu?
  • Maskülen giyimle dişil olunur mu?
  • Yaz aylarında siyah giyinir misiniz?
  • Gece müzik dınler misiniz?
  • ​Hayatta uğur getirdiğine inandığınız, 'bunu yapmazsam o günüm kötü geçer' dediğiniz bir toteminiz var mı?
  • Nasibinse gelir hintten yemenden nasip değilse ne gelir elden sözüne inanıyor musunuz? ve böyle bişey yaşadınız mı?
  • Dünya Kupası'nda ABD karşısında 2-1'lik üstünlüğümüz var! Maçı kazanır mıyız, oyunu nasıl buldunuz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨