Gemi inşaatı ve gemi makineleri mühendisliği tercih etmeli miyim?

YKS'ye girdim ve sıralamam 5 binlerde olacak diye tahmin ediyorum. Çocukluktan beri hayalim gemi makineleri mühendisi olmaktı. Karadenizliyiz babam da balıkçı, içinde büyüdüm teknelerin diyebilirim. Bir kız olarak okumam zor mu olur sizce?
Gemi inşaatı ve gemi makineleri mühendisliği tercih etmeli miyim?
Babam bir kabul ediyor, bir daha normal iş bul diyor ama ben cok okumak istiyorum. Hangi üniversiteyi tercih etmeliyim ve sizce sonradan pişman olur muyum?
Gemi inşaatı ve gemi makineleri mühendisliği tercih etmeli miyim?
Cevapla