Yeni mezun, kötü üniversite, kötü öğrenci, bilgisayar mühendisi?

Anadolu'da ki alt seviye bir üniversiteden Bilgisayar Mühendisliği mezunu oldum. (+150.000) İyi bir eğitim almadığım gibi kendimi de geliştirmedim. Bu mesleğin olmazsa olmazı İngilizce dilinden de uzağım. (Eğitim dili de Türkçe idi.) Düzgün bir lise eğitimi de almamıştım. Alanımla ilgili iş ilanlarına da uyum sağlamıyorum. Yaşım 25. Geriye dönüp baktığımda değiştirmek istediğim birçok şey var. :( Son derece psikojik sorunlarım başladı. Kendimi sadece uyurken mutlu hissediyorum. Ne istediğimi de bilmiyorum. Belirsizlikler de canımı sıkıyor. Sizce kendime nasıl bir yol çizmeliyim?
Yeni mezun, kötü üniversite, kötü öğrenci, bilgisayar mühendisi?
Cevapla