Şimdi ben yani biz diyarbakir da yaşıyoruz... kardeşim lgs den 220 puan almış, bu puana da anadolu liseleri felan gelmiyor, meslek liseleri geliyor herkez biliyorki tembel olanlar oraya gider burdaki gençlerinde ne it olduğu belli.
Meslege gidenlerin hepsi kavgacı, her turlü şeyleri barindıran insanla aynı okula gidecek. Ben buna ne yapayim şimdi, yani ben bu yil YKS'ye hazırlanirken bu da benimle her gün çalışıyordu hemde her gün, yapamadığı her soruyu ona çözerek anlatıyordum ama şimdi bakiyorum 220 puan almış, abicim 220 puan ne ya.
Meslege gidenlerin hepsi kavgacı, her turlü şeyleri barindıran insanla aynı okula gidecek. Ben buna ne yapayim şimdi, yani ben bu yil YKS'ye hazırlanirken bu da benimle her gün çalışıyordu hemde her gün, yapamadığı her soruyu ona çözerek anlatıyordum ama şimdi bakiyorum 220 puan almış, abicim 220 puan ne ya.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar