Ablacım bu kadar çalışma desem de beni dinlemiyor, sürekli çalışıyor, daha seneye diyorum bir şey değiştiği yok, gerçekten ne yapacağımı bilmiyorum, yardım edin ona ne demeliyim?
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Keşke benim kardeşim de böyle olsa, git abdest al ve şükür namazı kıl bence :D
Hahha
Hedefi için çalışması güzel umarım istediği yeri kazanır.
Teşekkürler de sürekli masanın başında hiç yüzünü göremiyoruz ona ne demeliyim bilgin var mı
öğrenci kendi çalişmak istemeyip de aile zoruyla çalışıyorsa sıkıntı büyük. haa yok kendi isteğiyle çalışıyorsa bu iyi bir şey. abartmayın.
Abarttığım falan yok giden benim param çocuk eğitim sisteminin kölesi olmuş benim cüzdanımdan para gidiyor
yahu ne boş bir düşünçe bu? bazı fedakarlıklar olacak ki birtakım başarılar gelsin. hem cocun cözdüğü test kitabı olsa olsa 100 tl olur 5 kitap bitirse, silgi, kalem, ek masraf... olsa olsa 1000 tl olur. onun da lafını yaparsan kardesım deme
Sen öde çok biliyorsan, bıktım ben artık bu senin haddine kalmış bir şey değil tabi ki de çalışsın ama insanın da bir yere kadar parası bitiyor, kırtasiyelerden fotokopi çıkarıyorum artık, ben de üni okuyorum hem okuyup hem çalışıyorum hemen yargılamayın
kızım bak biz de üniversite okuyoruz. 700 tl basarı bursu alıyorum 2 kardesım ve bana fazlasıyla yetiyor. onemli olan insanın gözünün bol olması. hiçbir sey bilmiyorsan indir google playdan türlü yayınları. çoçuk telefondan çözsün üstelik cıktısını da alabilirsin. abartmaya gerek yok. bu soruyu burada paylaşman başlı başına bir sorun zaten.
Güzel kardeşim akıl vermene gerek yok ben de de akıl var tıp okuyorum, evin faturalarını vb. Ödüyorum sorun bu değil, ben öğretmeniyle konuştuğumda bana sosyal hayatı olması gerektiğini, derslerde yeterince iyi olduğunu, onu karşıma alıp bu kadar çalışmanın fazla olduğunu kendine de vakit ayırmadı gerektiğini söyledi, yoksa ilerde içine kapanık biri olacağını da ekledi ben de bunu buraya yazma gereği duymuyorum sizin gibi birkaç arkadaş bana akıl verme yönetiminde bulundular, sen de soruyu baştan okuyup ona göre şeyler yazabilirsin mesela kardeşimin eğitim hayatı çok şükür daha size kalmadı senin beynine girene kadar anlatırım, saygılar:)
tıp okuyorum dedikten sonrasını okuma gereği hissetmedim. tıp okuyan bir kişi bu yolların ne kadar hararetli ve özveri gerektiğini bilir. sen kendini kandir. haa beni kardesin abin bil. bir sorunun olursa yazabilirsin. saygılarımla...
Kardeşim ne dediğini pek anlamış değilim, ben de geçtim o yollardan o yüzden ne olduğunu gayet iyi biliyorum senin gibi bir arkadaşla daha tartıştık yorumlarda inanmayabilirsin ama benim gibi zorluklardan gelseydin aynı dilde konuşuyor olabilirdik belki, merak etme benim kardeşimin eğitimi bu siteye kalmış değil, annemiz ve babamız evi terkettiler, öğretmeniyle konuşana gereği duydum durumu anlattım öğretmeni derslerde iyi olduğunu bu durum (anne, baba) travma oluşturabileceğini ve sosyalleşmeye, konuşamaya ihtiyacı olduğunu ekledi. Ben de ne diyeceğimi buraya soruyorum arkadaşım, senin geçtiğin yollardan merak etme ben de geçtim şu yazdığın şeyler inan umrumda değil insan gibi soru soruyoruz insan gibi cevap ver
kaç kardeşın varsa bir ekle. bir sıkıntıda yazabilirsin.
Eyvallah, teşekkürler artık anladığın için, maddi açıdan o kadar sıkıntı çekmiyorum çalışıyordum önceden bıraktım artık, bunla da kendime kimseyi acındırıyorum sanma ben olduğum yerden memnunum, hiç acıtasyon falan yapmadım öyle şeylerle pek işim yok yalnış anlama. Ben de burs alıyorum bir şekilde yapıyorum tekrardan sağol
Seni ilgilendiren ne ben anlamadım? ne güzel çalışıyor işte! rahat bırak kızı!
Giden benim param ama napayım sen öde çok biliyorsan bir test kitabı almış başını gitmiş, ben ödüyorum her hafta kaçar tane aldığımın hesabı yok
zoruna mı gidiyor kardeşine test kitabı almak!
Aynen sen istediğini düşün çalışsın çalışmasın değil annemiz ve babamız yok evin yükü benim üstümde kardeşime hem bakıyorum gerekirse de fotokopi çıkartıyorum tabi sen bunları yaşamadığın için bilemezsin ben de üni. Okuyorum kardeşime test kitabı alıp almamak senden öğrenecek halim yok öğretmenleriyle konuştum onu karşınıza alıp konuşun dedi, sosyal hayatı olması gerektiğini söyledi ben de ne diyeceğimi buraya soruyorum canım bilip bilmeden atlama
çocukta hayatını düşünüyor ve hayatı için çalışıyor! sen kendi hayatını düşündüğün kadar onu da düşünsen böyle saçma sapan sorular sormazsın! gerekirse yemeyeceksin onu okutacaksın ki sonsuza dek bu sıkıntıları çekmesin!
Ya canım benim ben anlatamıyorum galiba bak şimdi şunu o kafana sok ben ona en iyi şekilde bakıyorum ve istediği kitapları da alıyorum bu bir, ikincisi öğretmenleri bunu önerdi hani olur ya öğretmen tavsiyesi ama sen buraya o güzel kafanı beni anlamamak için zorluyorsun öğretmeni dedi ki sosyal hayatı olmalı derslerde zaten iyi biraz ara verebilimeai için konuşun dedi ve ben de ne diyeceğimi soruyorum canım, ayrıca o akıl bende de var, sen beni anlamak için o güzel beynini yormana pek de gerek yok ben de tıp okuyorum canım aklım var herhalde umarım anlamışsındır anlayana kadar bunu oku ve bana yaz ben sana o güzel beynine girecek şekilde anlatırım
hoca olunca en iyisini biliyor mu oluyor yani? ve neden sürekli bana hakaret etme sataşma derdindesin? kardeşini düşündüğüm zoruna mı gitti anlamadım? her insan kendini bilir ve ona göre hareket eder bunu unutma! kardeşin gerekli görseydi yapardı zaten, demek ki ihtiyacı var daha çok çalışmaya o da daha çok çalışıyor. Sende böyle boş boş sorular sorup tartışacağına önüne bak da yakındığın durumdan kurtulmak için kardeşini örnek al daha çok çalış!
Bak şimdi arkadaşım, çocuk 12 yaşında annemiz ve babamız yok, gittiler 2 senedir beraberiz buraya kadar iyi, benim onca yıllık kardeşime senden tavsiye alacak halim yok, çocuklarda bu tür şeyler travma yaratabilirmiş rehber öğretmeni böyle dedi annesi ve babası gittiğinden. Buraya kadar anla ve çok biliyorsan madem kendi kardeşini çalıştır ve öğretmenlerin dinleme, insan gibi soru soruyoruz haddini bil, ben de öğretmen tavsiyesi aldım, merak etme onun eğitimini inan ki senden daha çok düşünüyorum ama tecrübeli insanlardan tavsiye almak gerekiyor, o kadar aklım var tıp fakültesi okuyorum ben de canım geçtim o yollardan, anlamadıysan tekrar anlatayım:)
ben ne diyorum bu hala bana ''haddini bil'' yazıyor. gerçekten komiksin ya.
Değil mi herkes öyle der:))
sen daha insan gibi konuşmasından bihabersin ki.
Değil mi? Hâlâ bu durumu anlayamamış olman beni gerçekten üzdü, insanların neler yaşadığını bilmeden atlamak ne kolay ya da hep haklı çıktığını sanmak bunlar güzel şeyler, merak etme ben seni anlayabiliyorum, beni anlamasanda:)
sende bu kadar çok bilmiş olmasan ne iyi olurdu biliyor musun? nereden biliyorsun karşında ki insanın senden daha iyi olduğunu? ya da bir benzerini yaşamadığını? sen buraya yardım almaya değil boş yapıp insanların canını sıkmaya ve kendini tatmin etmeye gelmişsin.
Hahah, canım benim neden ben sana anlatamıyorum inan şu yazdıklarını umursamıyorum bile, bana böyle yazmışsında kendin de ahkam keser gibi yazıp sonra "nerden biliyorsun yaşamadığımı" yazman beni gülümsetti eğer yaşamış olsaydın aynı dilden konuşuyor olurduk, şimdi alkış falan bekliyorsundur sen ama benim senin şu yazdıklarını hiç takmıyorum bile "kişi kendinden bilir işi" demişler boşa dememişler, umarım anlarsın ya bir gün ne diyeyim yaşa da gör o zaman
Sal çocukcağızı çalışsın
Diyorsun da hiç öyle değil aşırı çalışıyor test kitabı bitirip duruyor para dayanmıyor
Ben gönderebilirim kanka bitirsin
Tamam kanka söylerim
Özelden ulaşabilirsin hedefleri yüksektir. Mutluluk duyarım.
Tamam sonra yazarım
Günde kaç saat çalışıyor ki
Bilmiyorum ama çok hiç oturup bakmadım veya sormadım