Arkadaşlar bu 2. senem oluyor ama istediğim yer gelmedi 3. seneye kalayım mı?

3. seneye ailem izin verdi beni her daim destekliyorlar hocalarım da benim derslerim den çok memnun ama istediğim yer 30-40 bin arası olması gerek ben o kadar tutturamam ama kendime güveniyorum kalmak için yapabilirim diye ama işin yaş kısmı var o yönden çok korkuyorun yaşıtlarım unide ikinci sinif oldu ben daha giremedim ne yapayim sizce bu sene mutsuz olacagim bolum mu yoksa pdr icin bir daha hazirlanmak mi?
Arkadaşlar bu 2. senem oluyor ama istediğim yer gelmedi 3. seneye kalayım mı?
Cevapla