Eğitim & Kariyer Arkadaşlar ben şimdi kaldım mı geçtim mi. Biz de çan eğrisi var hoca sonuçlamdırmamış kafam çok karıştı? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Aşağıda ki görsellere bi bakın lütfen büte girecek miyim? Arkadaşlar ben şimdi kaldım mı geçtim mi. Biz de çan eğrisi var hoca sonuçlamdırmamış kafam çok karıştı? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
umutymw Takip Et Master Yaş: 29 , eic 30% +1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 1,2b cevap paylaştı. Daha onaylanmamış notlar bir kaç saat sonra tekrar bak ona 0 8 Yorumla Soran +1 yıl tamm sürekli takpteyiz zaten bütü de 2 gün sonra sonuçlandırır herhalde o zmana Yorumla umutymw +1 yıl 50 üstü geçer not zaten geçmişsin dersten Yorumla Soran +1 yıl evet ama sınıf ort. altındayım. ondan korkuyorum büte girmek hiç istemiyorum. Sonuçlandırmazsa hiç napayım? Yorumla umutymw +1 yıl Sınıf ortalamasıda çok yüksek değil senin notun geçer sayılır hocaya mail atarsın yinede eğer sonuçlanmazsa Büte kadar Yorumla Soran +1 yıl tamam çoook tesekkür ederim.. Hocaya ne diyim bn geçtim mi kaldım mı diye mi sorayım Yorumla umutymw +1 yıl At böyle fotoyu hocam burda ne demek isteğini anlamadım geçtim mi kaldım mı şimdi dersten yazarsın Yorumla Soran +1 yıl tamm çok sağol tekrardan Yorumla umutymw +1 yıl Rica ederim Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Sen 59 ve 55 mi aldın 0 2 Yorumla Soran +1 yıl evet Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Vize ortalamaniz 60 final ortalamaniz 74. Çan varsa maalesef kaldın Yorumla
пσтнıпɢʟσƨε Takip Et Yoda Yaş: 27 +1 yıl Hocan çan eğrisini uygularsa kalırsın 0 1 Yorumla Soran +1 yıl inşallah uygulamazda ortayla geçerim ya Yorumla
loveislife Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 40% +1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 5,6b cevap paylaştı. harf notu girdi mi 0 3 Yorumla Soran +1 yıl hayır Yorumla Soran +1 yıl sonuçlandırılmadı yazıyor Yorumla loveislife +1 yıl eger çanda üst limit belirlenmediyse kalırsın Yorumla
FilintaLı Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Bağıl sistem mi var sizde 0 5 Yorumla Soran +1 yıl eevt Yorumla FilintaLı +1 yıl Cd ya da cc ile geçersin Yorumla Soran +1 yıl sonuçlandıröassa hiç ne yaparım büte mi hazırlanayım şimdi Yorumla FilintaLı +1 yıl Sonuçlandırmadan sonra harf giriliyor ama bu notlarla geçersin sınıf ortalaması yüksek dğeil Yorumla Soran +1 yıl inşallah teşekkür ederim çok sağol Yorumla
xmenn11 Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Kalmissin 0 2 Yorumla Soran +1 yıl min kaç almam gerekiyor Yorumla xmenn11 +1 yıl 40 gerek Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Daha onaylanmamış notlar bir kaç saat sonra tekrar bak ona
tamm sürekli takpteyiz zaten bütü de 2 gün sonra sonuçlandırır herhalde o zmana
50 üstü geçer not zaten geçmişsin dersten
evet ama sınıf ort. altındayım. ondan korkuyorum büte girmek hiç istemiyorum. Sonuçlandırmazsa hiç napayım?
Sınıf ortalamasıda çok yüksek değil senin notun geçer sayılır hocaya mail atarsın yinede eğer sonuçlanmazsa Büte kadar
tamam çoook tesekkür ederim.. Hocaya ne diyim bn geçtim mi kaldım mı diye mi sorayım
At böyle fotoyu hocam burda ne demek isteğini anlamadım geçtim mi kaldım mı şimdi dersten yazarsın
tamm çok sağol tekrardan
Rica ederim
Sen 59 ve 55 mi aldın
evet
Vize ortalamaniz 60 final ortalamaniz 74. Çan varsa maalesef kaldın
Hocan çan eğrisini uygularsa kalırsın
inşallah uygulamazda ortayla geçerim ya
harf notu girdi mi
hayır
sonuçlandırılmadı yazıyor
eger çanda üst limit belirlenmediyse kalırsın
Bağıl sistem mi var sizde
eevt
Cd ya da cc ile geçersin
sonuçlandıröassa hiç ne yaparım büte mi hazırlanayım şimdi
Sonuçlandırmadan sonra harf giriliyor ama bu notlarla geçersin sınıf ortalaması yüksek dğeil
inşallah teşekkür ederim çok sağol
Kalmissin
min kaç almam gerekiyor
40 gerek