Tezsiz yüksek lisans yapmak zaman kaybı mı?

Tezli yüksek lisans yapmanın en büyük avantajı gelecekte doktora yapabilmek. Bunun getirilerini ve önemini biliyorum. Ancak tezsiz yüksek lisansı kime sorsam doktora şansım olmayacağından bana tavsiye etmiyor.

Bu bağlamda tezsiz yüksek lisans yapmanın pek de bir avantajı olmadığını söyleyebilir miyiz, yoksa onun da hiç bilmediğimiz veya fark etmediğimiz avantajları var mıdır?
Tezsiz yüksek lisans yapmak zaman kaybı mı?
Cevapla