Tam da 3 sene bundan önce (22 yaşımda) 11 Şubat 2015 tarihinde ilk iş hayatıma başladım. İlk düşüncem "Allahım, bunca sene bunun için mi okudum? çalışmamak en iyisi" olmuştu😃 Şaka gibi ama artık tam da 3 yıllık iş tecrübem olmuş oluyor Kaç yıldır çalışıyorsunuz?😊
İş hayatımdaki 3'üncü yılım! Kaç yıldır çalışıyorsunuz? İlk kaç yaşında çalışmaya başladınız?
Lisede basadim hem okuyup hem calismaya... sonra 2 yillik uniye gittim ayni zamanda acikogretim maliye okudum... uniyi yarida braktim... acikogretim e devam ettim.. ayni zamandada İstanbul' da buyuk bir firmada ( isim vermiyim ) insan kaynaklarinda calistim...2- yil para biriktiip tekrar okumaya devam etme karari aldim... simdi durum bu anlayacagin :)
Okuyoruz diye beni baba parasi yiyen hanimevlatlariyla karistiranlar var ama.. dagin gorunmeyen yuzunu bilmezler... ben hayatimda herseyi planliyorum..
Sorun sizin şikayetçi olmanızdan değil, benim şikayetçi olmamda. 18 yaş altı çocukların çalışmasına kesinlikle karşıyım, duyunca hemen sinirlenirim ve çalıştıranlara karşı uzun uzun şikayetlerim oluyor😏
En İyi Cevaplar