İş hayatımdaki 3'üncü yılım! Kaç yıldır çalışıyorsunuz? İlk kaç yaşında çalışmaya başladınız?

Tam da 3 sene bundan önce (22 yaşımda) 11 Şubat 2015 tarihinde ilk iş hayatıma başladım. İlk düşüncem "Allahım, bunca sene bunun için mi okudum? çalışmamak en iyisi" olmuştu😃 Şaka gibi ama artık tam da 3 yıllık iş tecrübem olmuş oluyor Kaç yıldır çalışıyorsunuz?😊
İş hayatımdaki 3'üncü yılım! Kaç yıldır çalışıyorsunuz? İlk kaç yaşında çalışmaya başladınız?
İş hayatımdaki 3'üncü yılım! Kaç yıldır çalışıyorsunuz? İlk kaç yaşında çalışmaya başladınız?
Cevapla