23 yasıma girdim okumuyorum çalışmıyorum sevgilimde yok napmalıyım?

açık öğretim lisesi okudum 2015de bitirdim o zaman askerlik gelmişti tecil ettirdim üniversiteye giricem diye kazanamadım geçen senede kaçırdım sınavları bu sene de kararsızım üniversite okuma yasım geçti çok istiyorum ama bu düşüncem beni üzüyor tabi o vakitlerde de boş kalmadım ögg sınavlarına girdim kazandım o sürdü zaten Şu an da ascılık okuluna gidiyorum meslek diye haziranın 6sında bitiyor akşamları 6-9 akadar işe girmek istiyorum ama temmuzda askere gidicem
Güncellemeler
+1 yıl
nese iyi geceler saol sohbet için ben uyuycam
23 yasıma girdim okumuyorum çalışmıyorum sevgilimde yok napmalıyım?
Cevapla