DD aldığım derslerin sınıf ortalamasından daha düşük ders ortalamam ama dd ile geçtim mi büte mi girmem lazım? fotoğrafa bakın?

DD aldığım derslerin sınıf ortalamasından daha düşük ders ortalamam ama dd ile geçtim mi büte mi girmem lazım? fotoğrafa bakın?

Şimdi ben işletme ve matematikten DD aldım ama sınıf ortalamasından düşük ders ortalamam. Büte girmem gerekiyor mu?
DD aldığım derslerin sınıf ortalamasından daha düşük ders ortalamam ama dd ile geçtim mi büte mi girmem lazım? fotoğrafa bakın?
Cevapla