Selammm açıktan okuyorum ortalamam 1.85 küsürdü bir dersim ff bunu ikinci dönem alabilir miyim yoksa ort düşük olduğu için olmazmi?

Selammm açıktan okuyorum ortalamam 1.85 küsürdü bir dersim ff bunu ikinci dönem alabilir miyim yoksa ort düşük olduğu için olmazmi?
Cevapla