ben 4 senelik bitirdiğimde kötü başladım 1.45 ile başladım 2 sene 1.75 çıktı bu yüzden 3. sınıfa geçemedim 3 sene 2.34 de çıktı 3 sınıfa geçtim 4 sene ortalamam 2.13 2 sınıftan ders kaldığı için 4 sınıfa geçemedim 5 sene ortalamam 2.44 oldu 6 sene yani son senem ortalamam 2 .63 oldu eger ff dersin varsa ertesi sene bc bb ba gi aralık not alırsan ortalaman baya yükselir 2.50 ve üstü olabilir en yüksek ortalama 4 dür
ortalamam 2.63 de kaldı 3.00 yapmak o kadar değil derslerin bb ve üstü olması lazım diyelim 4 tane ff nin var 2 güz den 2 bahardan ortalamanda 2.50 diyelim 2 si 4 kredi olsun 2 si 5 kredi olsun bunlar bb yaparsan ortalaman 2.73 olur aa yaparsan hepsin 2.80 olur
Yani daha da artar ortalamam diyorsun. Sorduğum şey şuydu aslında 2.37 yi en 2.60 lara falan yükseltmem için seneye 3 ortalamaya sahip olmam mı lazım? Yoksa kaldığım dersi verince zaten ortalamam bayağı artacak mı
ff olan dersler 0 olsada ortalamaya yansır seneye tekrar alacağın için o dersi geçtiğin anda ortalaman yükselir 3 ortalama ile alakası yok notların ne kadar yüksek olursa ortalaman yükselir örnek veriyim 7 dersin var 6 sı bb 1 i ff ortalaman 2.70 olur ff olan dersi geçtiğin anda ortalaman 3. olur
Ana Sayfa > Eğitim & Kariyer > Sorular > 2 senelik okuyorum ilk sene ilk dönem ortalamam 2.37 bu dönemde pek iyi geçmedi. Seneye çalışırsam kaça kadar çıkabilir ortalamam?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
2.50
Kaç yapmam gerek seneye ortalamamı bu ortalama için bu da kötü ama
Orada mısın🥲
ben 4 senelik bitirdiğimde kötü başladım 1.45 ile başladım 2 sene 1.75 çıktı bu yüzden 3. sınıfa geçemedim 3 sene 2.34 de çıktı 3 sınıfa geçtim 4 sene ortalamam 2.13 2 sınıftan ders kaldığı için 4 sınıfa geçemedim 5 sene ortalamam 2.44 oldu 6 sene yani son senem ortalamam 2 .63 oldu eger ff dersin varsa ertesi sene bc bb ba gi aralık not alırsan ortalaman baya yükselir 2.50 ve üstü olabilir en yüksek ortalama 4 dür
@aysekaptan Yükselmesi için seneye kaç ortalama almam lazım çok iyi ilerlemişsin. 3 lerde mi yaptın ortalamanı
ortalamam 2.63 de kaldı 3.00 yapmak o kadar değil derslerin bb ve üstü olması lazım diyelim 4 tane ff nin var 2 güz den 2 bahardan ortalamanda 2.50 diyelim 2 si 4 kredi olsun 2 si 5 kredi olsun bunlar bb yaparsan ortalaman 2.73 olur aa yaparsan hepsin 2.80 olur
Yani daha da artar ortalamam diyorsun. Sorduğum şey şuydu aslında 2.37 yi en 2.60 lara falan yükseltmem için seneye 3 ortalamaya sahip olmam mı lazım? Yoksa kaldığım dersi verince zaten ortalamam bayağı artacak mı
Dgs ye çalışıyordum da ortalama çok moralimi bozuyordu ortalama önemli dgs için
ff olan dersler 0 olsada ortalamaya yansır seneye tekrar alacağın için o dersi geçtiğin anda ortalaman yükselir 3 ortalama ile alakası yok notların ne kadar yüksek olursa ortalaman yükselir örnek veriyim 7 dersin var 6 sı bb 1 i ff ortalaman 2.70 olur ff olan dersi geçtiğin anda ortalaman 3. olur
Çok teşekkürler üzülmeme gerek yok o zaman artacak ortalamam
Herkes çok ümit kırıcı konuşmuştu
rica ederim ff olan dersleri geçtiğin andan ortalamam yükselir
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!