Ben bu aralar tam bu soruda kitli kaldım.
Siz neyi seçerdiniz?
Siz neyi seçerdiniz?
Çalıştığım yerde insanları kendime muhtaç bıraktığım iş olsun maaş önemli deıl muhtaç kaldımı gerisi gelir 😃
Saat olarak en az çalışabildiğim orta halli maaşı olan bir işi.
Düşük maaş sevdiğim iş.
Cevap
11Cevap
Düşük maaş sevdiğim iş
Huzurum yoksa paranın mk
Basarili olacagim huzurlu bir iş
Sevdiğim iş yok. Yüksek maaşlıyı yolla gelsin
yaşam şartlarına göre değişir
kızlar için yüksek maaşlı
Yüksek maaşlı iş elbette kız ayool
Yüksek maaş ve işsizlik aynı anda olmaz mi 😅
Sevdiğim iş
A sikki
Yüksrk maaşlı
Yüksek para
Sevdiğin iş
Yatmak isten biktim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar