Merhaba kollarım çok zayıf bir öneriniz var mı normal gözükmesi için?

Normalde de zayıfım ama aşırı değil yalnız kolların çok ince nette araştırırken bir yorum gördüm el yayı diye acaba gerçekten de işe yarar mı ya da bildiğiniz başka yollar varsa söyler misiniz? spor hareketi falan da olabilir evde çalışırım.
Merhaba kollarım çok zayıf bir öneriniz var mı normal gözükmesi için?
Cevapla