Sitede ilköğretim sınıf öğretmeni var mı? Raporlu çocuk sınava girmek zorunda mı?

Raporumuz var doktoru okula gitmesini sakıncalı buldu öğretmen buna rağmen sınava getir götür dedi , götürdüm çocuk çok fenalaştı sınav yarıda kaldı buna rağmen öğretmen beni ilgilendirmez bana çözüm bulun diyor , tehdit eder gibi konuştu , yarında çağırıyor.. Ben çocuk yarı baygın halde nasıl sınav olsun.. Bu adilmi , okuduğu soruyu bile anlayamaz.. Ben umursamayıp götürmesem sınıfta bırakma gibi durum söz konusu olurmu..
Sitede ilköğretim sınıf öğretmeni var mı? Raporlu çocuk sınava girmek zorunda mı?
Cevapla