AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
256Cevap
Türk ajanlarının sevgililerini stalklayan kızlardan seçmeliler :) karda yürür izimizi belli etmeyiz
Saçmalık. Devletin ajanlarını gizli bir şekilde yetiştirmeli
Ajan olmadan açığa çıktılar. Fakültesinden mezun olan herkesi takip edecekler
Hadi bakalım dünyanın en saçma sistemi geliyor hazır olun millet şimdi bununla da övünür birileri onlar kendilerini biliyor biz ajan yetiştirdik diye :D
eğitim sistemimizin içinde bulunduğu aciz durumu düşünürsek üniversitede yetiştireceğimiz ajanda anca austin powers gibi bir şey olur herhalde.
O bölüme gidenlerin bazısının havasından geçilmez.
Hayir ben duygularimi gizleyebilecek kadar rahat degilim.
ajanlık bilmem ama karşı istihbaratta ve siyasi bilgi almakta üstüme yok derim ama sevmiyorum o tarz seyleri
Ya benden ajan olmaz neysem oyum yalan sevmiyorum yapi meselesi :))
bizim ajanlar üni'de anca insta'dan karıya kıza stalk yapmayı bilirler. :D
Ay ben ilk duyduğunda çok heyecanlandım tam da benlik
Ajanlarda bile karizma arayıp Bond'u gerçek sanıyosunuz ya harbi ben size ne desem az
Dikkatleri asıl gizli ajanlardan uzaklaştırmak için yararlı olabilir
Ajan yetiştirilen üniversite mi saçmalik abi ajan değil apaçık ortada oluyor
Gözümüz aydın hanııım ‘’İşsiz ajanlarımız’’ olacak? ✔️
Eğitim konularına artık yorum yapmayıp gülmeme neden olan haberlerden biri gibi geldi bana of amannn😅😅😂😂😂🤣🤣🤣
Onlar bizi kullanır gereksiz bir şey o kadar sahtekar bir milletiz ki.
Rus ajanlarını özel okullarda eğitiyorlardı. Ders almalarında bir sakınca yok. Hepsi ajan olacak diye bişiy de yok.
Anca güvenlik görevlisi olurlar.. bu işin Okulu yok.. en azından resmi olarak yok.. 😇😂
Uğraşamam milletin kapısını dinlemekle takip etmekle filan çok sıkıcı bana göre degil 😄
Olmaz, bana güvenen insanları satmak gibi bir huyum yok.
4 dil biliyorum diye çevremdekiler ajan diyorlar :) Bu ülkede tutmaz kardeş
Türkiyede ki kızlardan kimse ajan olmaz bir yerde patlak verir 😂😂😂
stajida mitte yaparlar herhalde bir simit tezgahı tamam
bence çok saçma bir hareket. cidden ne kadr gizli olabilir ki?
Çok iyi gözlem ve keşif yapacağımı düşünüyorum. O yüzden olur.
Saçmalalık gizli olmaz o zaman
Belki bir yolunu bulurlar
Ama benden ajan olmaz
Ajanlıktan mezun olsam mahallede afiş açarlar ‘Gururum Ajan’ diye
Ben ajanlık yaparken gülerim tutamam kendimi 😂
ayrıca yalan söyleyemem yüzüm kızarır 😂
reflekslerimde güçlü değil bazen sakarlığımda tutuyor 😂
zor valla😂😂😂
Aaaa aynı ben😂😂😂
Ahaha yalnız olmadığıma sevindim😂
ben olabilirim zaten karakteristik özelliklerim uyuyor :D
Neymiş o özelliklerin
arastirmaci zeki hirsli saplantılı oldugumdan :D bide karda yurur izimi belli etmem
Sen kendini fazla abartıyorsun
sen hakkimda hic bir tahminde bulunamicak bir kişisin
Hadi yolun açık olsun
Çakma Gandalf
kaybol gereksiz
Hayhay
stalkta çığır açan bir milletiz, bence olur hepimizden :D
ben şahsen güvenli bulmuyorum
sonuçta ajan dediğin gizli yetiştirilmeli
Harika olur. Ama biraz dayanıklılıkta sıkıntı var gibi.
Olmazmı 😏😏😏
Anasını bellerim ajanlığın
#BirKezbanınSeyirDefteri
benden iyi ajan olur özellikle bilgi toplama, istihbari faaliyetler..
Tabi çok mantıklı en azından gazeteye ilan verip ajan aramıyorlar
-Annem de onu sorguladı: "Nasıl gizli kalabilecekler?
-Benden olur ya:) Genlerimde var bir kere :) Anneme zamanında ajanlık teklif edilmiş ama kabul etmemiş :)
*Gecen bol olsun.*
Beni ne gizli örgütler istedi de vermediler :D Hayırlı sabahlar :D
Hahaha:) Öyle oldu biraz hakikaten :)
Sen gizli bir ajansiz zaten 😊
Nasıl yani?
Kalp hırsızı :)
Offf :) Çok fena:)
fena ötesi :)
Onlarda toplanır yeni bir örgüt kurup darbe yaparlar
Aselsan mühendizleri nin güvenliğini sağlayamayan bide üniversite deki gençlerin güvenliğini nasıl sağlayacaklar mış çok merak ettim
Ben zaten Deu'da okuyorum yatay geçiș mi yapsam acaba 😏
Aslında bana Mitten teklif gelmistide ben reddettim. 😶
Bu siteden bir ajan taniyorum oyle kolay is degil stres hep yuksek ailenden sevgilinden sakliyorsun bir kere derdini anlatamiyorsun kolay degil herkesin yaabilecegi iste degil
yemiş seni safsın galiba :D
saf mısın sen :D
Valla benden cok iyi ajan olurdabi yaştan sonra bir daha üniversite okuyamam 😂😂
Ajan adı üstünde gizli bir kimlik 😃 nasıl olacak bu iş?
Benden olmaz ki zaten bu yöntemle hiç hiç olmaz. Üni öğrencisi ha..
Benden olmaz, hemen kankalarıma hava atmaya çalışırım ajanım olm ben diye 😂
ajan olmam icin once 6 yil egitim alamam lazim cok is boyle iyi adrenalini sevmem
Oooo anasını bile ağlatırım çok detaycı biriyim takıntılıyımda
Ajan dedigin gizli olur ajan dedigin kisi secilmis kisilerden olur ailesi olmayanlar gibi ben hic 7 kardesi olan bir ajan gormedim filmlerde 😂😂
En sevdiğim ama bunun için çok geç kaldılar kendileri kaybetti 😄😄
Yav ajanın not aradığını düşünsene a%& komedi olur yapmayın etmeyin.
Bu eğitim sisteminde hiçbirşey çıkmaz hele ajan hiç çıkmaz
Akrabalar ne Olcan kızım dediklerinde ajan olcam kııızzz derim artık sonra sülale boyu her yerde konuşulur ama ajan olmak isterdim 😁
o kadar iyi ajan olurum kii ajan olduğumu anlarlar 😁
Tüh ya, kesin olurdu benden evdekiler bana ajan derdi bazen😂
Takdirname ile bitiren çocuklarımız olur hepsi birer ajan zaten (dizilerden yola çıkarsak )
Yok isin icine silah girdiginde benim tum yeteneklerim kalkar ortadan..
Akademik eğitim alır Eğer istihbarata alınırsa istihbaratta iki yıllık bir eğitimi daha olur ondan sonra çaylak olur :)
Sır saklayan , ağzı gevşek olmayanlardan olur . Devlet sırrı diye bir şey var. Üniversite okumakla iyi bir ajan olunacağını pek sanmıyorum.
ahahah mezun olanlar direk ajan işte arkadaş nasıl gizlenecekler sonra :D Ne okuyosun? Ajanlık myo asfsdgsdf
Ben açıköğretim ajanlık kazanmıştım da uzak diye göndermediler.
Hagsksvsjbs