AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
256Cevap
İlk değil daha önceden de seçip yetiştiriyorlardı, ama kamuoyuna duyurmuyorlardı.(nerden biliyorsun diye sorma)
buna gerek yok bence bu işi mitin üstlenmesi lazım üniversitenin değil çünkü gizlilik demek üniversite adı veya diplomayla olmaz çok yanlış bir yaklaşım diplomalı ajan olmaz olurda olmaz ajan bölümü mezunu olmaz daha doğrusu :)))
Beş yıl sonra sorulacak sorular, sizce ajan mı olsam yoksa avukat mı hangisinde çok para var tadında olacak.
Bu iş için doğmuşum😅😅 cok paranoyak biriyim. Tam benlik meslek
olmak isterdim ama olmaz :( demir eksikliğinden :)
fosfor'dur o, demir olsa duramazsın.
@Yavascigerimisoktun herneyse fizik gelişmiyor
Aslında olur sinsi insanım daa ben çok dikkat çekerim olmaz ya
Bana yakışacak tek şey😍😍 çok isterdim ajan olmak😋
Oha ya :/ Ben tıbbı bırakıyorum ajan olacağım ben :/
olmaz diye birşey yok keşfedilemeyen bir sürü cevherler var
bütün kızlar başımıza ajan kesildi daha en ufak bir acıya dayanamıyorlar :))
Benden olmaz ama @PrettySweetyWoman dan ajanların kraliçesi olur.
Çok istedim ya göndersene beni
Yabancı istihbaratların işine gelir
Mezuniyet listesine bak, bütün ajanlar ifşa jsjhdjgfh
dostum o artık filmlerdeki gibi olmuyor emin ol listeyi al işi bitir diye:)
Böyle okulda eğitim olursa adamların kimlikleri ortada olur çok saçma gizli kalamazlar ki
İstihbarat zaafiyeti doğar cıa 'den bir ajan gelip bu bölümden mezun olup Türk istihbaratında görev alabilir
2 gun oncesine kdr nasil ajan olabilirim diye arastirma yapmistim. Guzel oldu bu 😂😂😂😂
Benden hayatta olmaz yüzüm kapağı açık kitap gibi bakan ne düşündüğümü hemen okur 😁
Ben yaparım da geçti benden artık borcum var sorumluluk var igrassnsm aksiyon ile
kayıt altında ajan yetiştirmek. muazzam bir fikir. evet.
Hali hazırda da üniversitelerde devletin kendi elleriyle yerleştirdiği ajanları da var ki
benim halam bu mesleği yapıyo ya git ona öpretsin sana bilmediği mahallede bir bk yok
Ota boka bütçe ayircaklarina aç nineler dedeler var onlara yardim etsinler
Bunun için görevli kurumlar var zaten.
Yok görevli morevli nineler sokakta parkta biseyler satıyorlar
Her metre karıştaki insanları tespit edemezler tabii ki, siz ihbar etmelisiniz yardım dernek - vakıflarına.
Suriyeli leri buldukları gibi onlarida bulurlar
Üniversitede böyle bir şey olması aslında güzel gizli olması için bir şeyler yaparlar
Bilinen kişilerden ajan olmaz, olsa olsa deşifre kadrolarda çalışırlar.
Olmaz diyeni indiririm 😂
Ben olamam mesela... Sır tutarım herşeyi herkese anlatmam ama annemden saklayamıyorum. Her akşam anneme anlatırdım her şeyi.. :)
Hahahaha
Canım benim
Kahkaha attim iyi mi 😃😂
Öyle ama... Gerçekler.. İnsan kendini bilir.. :)
Anneni de teşkilata alırsın
Her şey içerde kalır o zaman 😃
Aynen.. Annem dizi yorumlar gibi yorumlar. Bana da akıl verir.. Entrika.. Kaos..
ufaktefekcinayetler mübarek..
Hahahaha
Hem yönetmen hem senarist desene annen 😂
Hayal gücü yüksek diyelim biz buna..:)
Hem yazar hem oynarız ailecek diyorsun yani.
Ekşın, komedi, entrika, polisiye 😃😂
Türkiye de herkes ajan, herkes her şeyi biliyor. Üniversiteye gerek bile yok :).
p*rno üniversitesi bile acıldı geç kalmış bu falann
Ajanlar James Bond gibi değil, polisin bir üst versiyonu.
Ben olmak isterim Herkezin Planlarını Öğrenebilme Kabiliyetim var
inecden sızarım planı öğrenip Satarım :D
Ajanı gösteriş yaparak yetiştiriyoruz vayyys irmağının akışına tekrar tekrar öleyim ya..
ahahh iyi ya daha farklı bir meslek gelmesinde 😂
deşifre oldular bile ajanlık gizlilik demektir nasıl olacak
Kpss ataması nda iyi kadro gelirse patlama yapar bölüm
Cok iyi insanlari tanimak yontemin var. Super ajan olurum valla
Güvenli değil bence çocukluktan yetiştirilmesi lazm bir ajan
Yüzde yüz olur. Almanyada poliste staj yaptım hemen teklif aldım. Sivil polis olarak çalıştım. Tam benlik
Bunlar olsa olsa istihbaratın maaşlı memuru ofis elemanı olur :)
Daha kalifiyeli mezunları yetiştiremiyoruz kaldı ajan bence ajandan kastı sadece orda burda bulunup duydukları şeyi ilgili yere bildirmek başka da bir şey yapamazlar zaten 😂😂
Ne kadar komik bölüm mezun olacaklar kpss ile mi alınacaklar
polis asker kpss ilemi alınıyor?
Tamamen saçmalık. Daha işe başlamadan deşifre olurlar 😀
Her ağzına gelen konuşmayan
Azıcık ölçüp tartan
Biraz da öğrenmeye meraklı herkesten olur
Iyi ki dokuz eylul u birakmisim dedirten bir andayim :)
Benden on numara ajan olur her konuda iyiyi. kendime güvenim de yüksek
çiçeğine bile korum benden olmasında kimden olsun mk dkxmemdmsm
Biride çıkıp demiyoki p. ornocu olmak istermisin, lanet gitsin yine zeks yok.
CIA, MOSSAD ve 15 diğer ajans bunu beğendi 😄
Tam benlik ya belki şu an ajanım ama ben bile bilmiyorum o derece :D
Bizim ırktan ajan olmaz. Net.
devişiririz :D
Artık herkes ajan dostum. ♣️
atlayıp zıplayamam gördüğüm her hatunu yatağa atamam
ama acaip ketum tavrımla olabilirim
bir bok olmaz yetisen ajanlardan
üniversite okumaya tesvik ediyor resmen 😂
Benden olmaz. Elime yüzüme bulaştırırım ben.
Oha süpermiş olmak isterim yani :D @NatsuDragneels
benden ajan olur da, ajanlar unilerde yetismez.
En sevdiğim 😊😊 şansım olsaydı ajan olabilirdim
Len Dokuz Eylül önce hocalarına çekidüzen versin
ahahhqh alın size ilk ajan üni li:)
Şaka mı bu? çünkü çok komik😂😁
Çift sıfır os bir kolluk numaramla hizmete hazırım
Ben gülerim bide üstüne satarım görevi
Hepsinin mezun olacağı ne malum :)