Bu korkuyu nasil atabilirim uzuluyorm ağliyorum çok?

Arkadaşlar dershaneye gidiyorum deneme sınavları düşük olunca çok üzülüyorum çok ağlıyorum. Denemelerde boyleyse uni sinavinda ya 150 bile alamazsam korkusu oluyor. Sonra da dusunuyorum belki uni sinavinda yapıcam sonucta uni sinavinin dershanenin deneme sinavlariyla hic bir alakasi olmucak degilmii?
Bu korkuyu nasil atabilirim uzuluyorm ağliyorum çok?
Cevapla