Benim ilkokul sınıf öğretmenim vardı, adamın başı ağrımasın diye teneffüste bile çiçek olur sınıfta beklerdim😄 Bir de üniversitede Nöropsikoloji hocasına bayılırdım ❤️
Eğitim hayatınız boyunca en sevdiğiniz öğretmen hangi dersinize giriyordu?
Orta okulda Türkçe dersimize giren öğretmenimizi sevdim sadece. Başka hiçbir öğretmeni sevmedim. Adam emekli olmuş, yaşı 65 -70 arasıydı. Ekonomik güçlük çektiği için tekrar başlamış öğretmenliğe. Çok babacan sevgi dolu bir adamdı. Okulda öğretmenlik yapmak dışında alçıdan biblolar yapıp satardı ama sağdan soldan laf gelir diye öğrencilerine kesinlikle satmazdı. Hediye ederdi.
Biyoloji hocam ve harita kadastro öğretim üyesi vardı. Biyoloji hocam dersi bana anlattırdı asgh. Kadın yıllarca bölümünde ders yaptırmamış, bana denkgeldi hep 100 alırdım. 😂
İngilizce :) Lise 2 de resmen bana ingilizceyi sevdiren bir öğretmendi.. Onun sayesinde ingilizceye merak saldım ve resmen uçuşa geçtim diyebilirim.. Emeği büyük benim üstümde..
Lisede dil okudum ve İngilizce hocam yani hem sınıf hocam, hem dil hocam, hem yaşam koçum, hem sınav koçum. Her şeyim, her şeyimizdi ki hala da öyle. *Gecen bol olsun.*
Vaov bu soru biraz zor yerden geldi 8. Sınıfta türkçe ci vardı adam devamlı bana sataşıp dururdu 85 aldıysam 90, 90 veya 95 aldıysam da 100 giriyodu notlarımı Sanırım bu yüzden murat hocayı daha çok seviyorum 😅❤
Hiçbirini sevmem nedeni basit türkiyedeki egitim kalitesi ortada, bitane ogretmenim vardi adam. bakkala yollardi beni ekmek almaya bende gider bir kac saat sonra geliridm
Neden cokmu pislik cıktı Kars'ına, Ben oldum onu halen cok seviyorum ama o beni tuhaf bir günümde yanlış anladı mesaj da atmıyor takip de etmiyor bu benim 2 hesabım
En İyi Cevaplar