Matematik öğretmenim Emrah Erdim. Çok yakışıklıydı. Yakın zamanda görüştük. Ortaokulda kalmışım adam. Ben yaşlandım adam aynı duruyor.😀😂 Çok iyi bir insandı. Emeği bende çoktur. Canim benim ya kızlarımızın göz gereğiydi. Tabii ki benimde🤷🏻♀️😀
Yakisikliktan ziyade çok akıllı bir insandı tane tane konuşurdu. Ağrı dağı gibi adamdı. Bak bak bitmiyor. Yaşımız yakın olaydı iyiydi.😀😀😂🤣🤷🏻♀️ Yinede hürmetler😊😊🍻
Yorumlara bsktimda ne şanslı öğrenci varmiş ben birinci sınıftan itibaren iyi öğretmen denk düşmedi zorba bir öğretmen vardı onun yüzünden psikolojimiz bozuldu şuna bile sosyal olarak etkiliyor ne okul ne iş başarabildim hiç arkadaşımla yok insan sosyal bir varlıktır doğası gereği bi kere bile arkadaşımla kahve içmeKafiyeye bile gitmedim kötü bir öğrencide değildim olsamda hakkı yok tabiî ama insan düşünüyor bunları hakedecek ne yaptım diye sınıfta öğrencilerde acimasizdi neyse pek fazla bahsetmişim hatırlamaya gerek yok daha fazla
Hiçbirini sevmezdim. Hepsi geleneksel yöntemle eğitim veren disiplinli öğretmenlerdi. Sıkıcı, boğucu... bi serap diye ingilizce öğretmeni vardı sağolsun beni okuldan hayattan herşeyden soğutmuştu.90 almıştım 20 20 vermişti sözlü notuma. Şimdi yapsa bunu bir öğretmen canına okurlar.. cimerdi bilmem neydi.
Lise de Matematik ve tarih öğretmenimi çok severdim tarih dersine bir dönem Gülçin hoca girmişti sonra üniversiteye geçmişti acayip ders anlatıyordu hiç böyle dinamik bir öğretmen görmedim herkes seviyordu o değişti başka öğretmen geldi o da çok iyiydi Gülçin hoca Muzaffer hoca ve Zafer hoca allah uzun ömür versin.
İlkokul Hilmi Gücüklüoğlu Lise Birsen Hoca Liseden sonra dershanede Ali Çakmak ve Sabit Bayram Hocalarım (Sabit Hoca, yüzünden edebiyat öğretmeni oldum. Çok güzel ders anlatırdı.) Stajda Mehmet Çalış Hoca'm diyorum. Yanında staj yapmak güzel. ❤️
Ayırt edemiyorum ki, çoktu. Hepsinin de adını hatırlamıyorum. Liseden en sevdiğim iki hoca vardı. Biri Ayşe hoca, diğeri de Arif hoca. Ortaokulda Din hocamız vardı ama ismini unuttum. Onu çok severdim. Sınıf hocamız vardı, Murat hoca. O da çok iyiydi...
#SelamGençlik İlkokul öğretmenim Temel öğretmenimiz soyadını veremem ifşa olmasın. Fakat ilkokulda sınıfça bize gazete hazırlatmayı başarmış, ufku geniş bir öğretmenimizdi. Bir de ortaokulda İngilizce öğretmenimle kanka gibiydim Şenay öğretmenimle..#TubaSueda
onun adına tabii ki sevindim ama ne bileyim ya bir an profilde onu ve eşini görünce içim cız etti ben sanmıştım ki flörtü bile yok ama olaylar hiç öyle değilmiş🤷♀️
Herkesle ayrı ayrı ilgilenen, okul dışında bile yardımcı olan Suna öğretmen 💜 O kadar iyi bir insan ve öğretmendi ki, emekli oldu ama hâlâ evine ziyarete gidiyoruz.
Tarih hocam vardı Selman Hoca.. Okulumu değiştirmek zorunda olduğum için çok ağlamıştım ayrılacağım diye kendisinden. Kendisi beni tarihe bağımlı yapan hocadır.
Kadıköy Kenan Evren lisesi, rahmetli kimyacı okul müdürü yardımcısı Hikmet hocam. Mekanın cennet olsun. Diğer kardeşim her iki cihanda ateşleri bol olsun.