%100 İngilizce Mühendislik Yazdım Ama Seviyem 0 (Zorunlu Hazırlık İçerir) ?

Evet başlıktan da anlaşılacağı üzere %100 İngilizce olan Yazılım Mühendisliği programına bu sene yerleştim. İlk sene hazırlık zorunlu olacak. Benim ise ingilizcem 0. Yazılım mühendisleri mutlaka ingilizce bilmeli diye %100 bölümü düşünmeden yazdım. Ancak düşündükçe ve şimdiden ders notlarına baktıkça kafayı yiyorum. Türkçe anlamayacağım dersleri mesela diferansiyeli adamlar ingilizce anlatacak, soracak. Peki ben anlayacak ve yapacak mıyım orası muamma.. Hazırlık kurundan geçme yeterlilik sınavında 65-70 puan aralığı yapmam gerekiyormuş Bu bile düşündürüyor. A1 den başlayan biri gerçekten yeterlilik sınavını geçebilir mi, geçse de 0 Türkçe olan bir mühendisliği yapabilir mi?

Abilerim ablalarım kardeşlerim büyük küçük herkesin görüşüne ihtiyacım var lütfen duyduğunuzu yaşadığınızı bildiğinizi anlatın. Kafam çok ama çok karışık...
%100 İngilizce Mühendislik Yazdım Ama Seviyem 0 (Zorunlu Hazırlık İçerir) ?
Cevapla