Evet başlıktan da anlaşılacağı üzere %100 İngilizce olan Yazılım Mühendisliği programına bu sene yerleştim. İlk sene hazırlık zorunlu olacak. Benim ise ingilizcem 0. Yazılım mühendisleri mutlaka ingilizce bilmeli diye %100 bölümü düşünmeden yazdım. Ancak düşündükçe ve şimdiden ders notlarına baktıkça kafayı yiyorum. Türkçe anlamayacağım dersleri mesela diferansiyeli adamlar ingilizce anlatacak, soracak. Peki ben anlayacak ve yapacak mıyım orası muamma.. Hazırlık kurundan geçme yeterlilik sınavında 65-70 puan aralığı yapmam gerekiyormuş Bu bile düşündürüyor. A1 den başlayan biri gerçekten yeterlilik sınavını geçebilir mi, geçse de 0 Türkçe olan bir mühendisliği yapabilir mi?
Abilerim ablalarım kardeşlerim büyük küçük herkesin görüşüne ihtiyacım var lütfen duyduğunuzu yaşadığınızı bildiğinizi anlatın. Kafam çok ama çok karışık...
Abilerim ablalarım kardeşlerim büyük küçük herkesin görüşüne ihtiyacım var lütfen duyduğunuzu yaşadığınızı bildiğinizi anlatın. Kafam çok ama çok karışık...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar