Neden insanlar gereksiz yere yüksek lisans yaparlar?

Sizinde etrafinizda öyle tipler varmı? Kariyerine, iş bulmasına fayda olmayacak sanki vakit geçirmek için master doktora yapanlar. Halbuki yabancı dilini gelistirse ya da ikinci bir yabancı dil için uğraşsa kendisine daha çok faydası olabilir
Neden insanlar gereksiz yere yüksek lisans yaparlar?
Cevapla