Manken olmak için ajans patronlarıyla ilişkiye giren gerçekten var mı?

Dün bir haber izledim. Bir Vanlı ana sınıfı öğretmeni. Bir Hataylı ünv. öğrencisi manken olmak için 30 milyar para vermiş. Üstüne ajans sahibiyle ilişkileri olmuş. Aldatıldıklarını anlamışlar. Hataylı ajans sahibini kandırıp baştan çıkarmış. Vanlı ile Hataylı iki kadın intikam planı kurmuş. Ajans sahibi otel odasına girdiğinde Hataylı biber gazını yüzüne sıkmış. Vanlı bıçaklamış. Sahtekar ajans sahibi ölmüş.
Manken olmak için ajans patronlarıyla ilişkiye giren gerçekten var mı?
Kızlar bu kadar düşüncesiz bu kadar trajikomik durumlara neden düşüyorsunuz? En güzel olsanız kaç yazar aklını kullanamadıktan sonra? Manken olma yolunda ilerleyen deneyimlerini paylaşabilir mi?
Manken olmak için ajans patronlarıyla ilişkiye giren gerçekten var mı?
Cevapla