Merhaba
Edilmeden, boyun eğmeden, kendini ezdirmeden 5 yıl 10 yıl süre ilebir yerde çalışmak mümkün mü?
Edilmeden, boyun eğmeden, kendini ezdirmeden 5 yıl 10 yıl süre ilebir yerde çalışmak mümkün mü?
Eğer kasıt devlette çalışmak ise, bu durum çok daha sıkıntılı olarak belirtiliyor. Özel açısından iyi firmalarda iyi bir eleman olarak çalışmak elbette mümkün. Eğer çalışan iyiyse zaten firma kaçırmak istemez.
Açıkçası iyi olduğumu düşünüyorum ancak
" Sen bize fazlasin" şeklinde yorumlarla çıkartıldığı çok oldu...
En son çalıştığım yerde biri şikayet etmiş " Onun işini ben yapiyorum" diye.. patron da mecbur kaldım çıkarılamaz dedi. Sen bilirsin dedim çıktım gittim. 1 hafta sonra arıyor gel konuşalım diye... Böyle çok oldu...
Cevap
0Cevap
Bi konuda çok iyiseniz evet yani size ihtiyaçları varsa her türlü çalışırsınız ama basit bi iş yapıyosanız sizin yerinize iş bekleyen milyon tane adam bulabiliyolarsa çıkarabilirker birde şey var sizi çıkarırken tazminat ödemeleri gerekiyorsa çıkarmazlar bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?