Fizik konusunda kendimi nasıl geliştirebilirim?

Küçüklüğümden beri fiziği seviyorum. Uzayıda seviyorum. Ben astrofizikçi olucaktım aslında yaa. Ama şimdi tıp okuyorum :/ .. Türkiyede para sıkıtısı olduğundan seçmemiştim fiziği. Ama ben hala seviyorum ve üzerine gitmek istiyorum. Sizce nasıl profesyonel bir şekilde fizikle uğraşabilirim? Bir hobi olarak?
Güncellemeler
+1 yıl
bentıp okumuyorum
Fizik konusunda kendimi nasıl geliştirebilirim?
Cevapla