2 YILLIK SAĞLIK BÖLÜMLERİ HAKKINDA TAVSİYELERİNİZ?

Arkadaşlar 2 yıllık bir sağlık üzerine ön lisans programı okumayı planlıyorum ve şuanda ben odyometeri düşünüyorum fakat derslerine baktımda fizik geometri kimya biyoloji ağırlıklıymış.. Ben 7 yıl aradan sonra üniversiteye gideceğim sizce bu dersler beni çok zorlarmı? Bunun dışında sizlerin önerebileceği başka bir sağlık bölümü varmı? Ve son olarak odyometrinin dersleri ağırmı? iş imkanları ve maaş aralığı neler? Nerede ne iş yaparlar? Kpss atama alım sayısı ve puanları nelerdir? Bunlar hakkında bu bölümü okuyan veyahutta bilgisi olan varsa beni bilgilendirebilirmi? Başka bir bölümü tavsiye edebilirmisiniz sağlık hakkında. Değerli görüş ve yorumlarınızı sabırsızlıkla bekliyorummmm
2 YILLIK SAĞLIK BÖLÜMLERİ HAKKINDA TAVSİYELERİNİZ?
Cevapla