Güncellemeler
+1 yıl
Aslında medipolde sosyal hizmet okuyorum 2. Sınıfım ama kararsız kaldım 22 şubata kadar yaty geçiş hakkım var. Bölümümden memnunum ama psikoloji de hep içim de kaldı. Ne yapacağımı şaşırdım
300 puana tam burs veren bir yer arkadaşlarla burs vermeye insan arayan üniversite diye dalga geçiyoruz sen düşün
Nişantaşı mı çöpmü desen çöp derim haliç üni bahcesehir beykent desen anlarım ama sosyal hizmetler
kötü üniversite
Neden
Cevap
0Cevap
nişantaşıyı tercihlerine bile yazma bence
Neden
cunku basarili bir universite degil egitim kalitesi de kotu su an okudugun uni daha iyi
Sosyal hizmet hayalim. 😏
Barajı geçene %75 burs veriyorlar unut bence
Erkeklerden En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar