2. univ. olarak saglik yonetimi mi yoksa saglik kurumlari isletmeciligi mi?

Arkadaslar uni. ogrencisiyim hemsirelik okuyorum okul bitince kendime ve isime katkisi olur diye 2. bir univ. okumak istiyorum 2 yillik saglik kurumlari isletmeciligi mi okumaliyim yoksa 4 yillik saglik yonetimi mi? Ve bu bolumlerim bana nasil bir getirisi olur yonetim kadrosunda calisma imkani bulabilir miyim?
Cevreden gordugunuz ya da kendi deneyimleriniz dusunceleriniz var ise paylasirsaniz sevinirim ;)

2. univ. olarak saglik yonetimi mi yoksa saglik kurumlari isletmeciligi mi?
Cevapla