Moralim çok bozuk çok doluyum ne yapacağım?

Belki yazım biraz uzun olacak ama cidden fena doluyum buraya yazmak istedim. Ben açık lise öğrencisiyim yaklaşık 4 senedir. Kafamda hiç üniversite okumak yoktu ama bir hışımla okumak istedim lise bitmeye az kaldı. Ailemle paylaştım çok sevindiler mutlu oldular herkes bana güveniyor. Ama tek bir sorun var o da çalışma problemim. Bu zamana kadar hiç birşey görmemiş çalışmayan ben, geç karar vermem yüzünden çalışmalara geç başladım. Ne yapacağımı ne edeceğimi bilmiyorum arkadaşlardan kitaplar aldım ama ne biliyim yapamayacağımı düşünüyorum hatta biliyorum çünkü hiç destek almadım ders konusunda temelim çok çok zayıf. Türkçe den başka birşeye çalışmıyorum tarih başlasam konular yetmez çok uzun coğrafya o keza. Bilmiyorum hani yapamam diyip çalışmayı bırakmıyorum her gün türkçe testi çözüyorum ama ne biliyim nedense yapamayacağımı kazanamayacağımı hatta barajı aşamayacağımı bile biliyorum. Ama çalışıyorum dürüst olmak gerekirse saatlerce 4 5 saat çalışamıyorum 40 bazen 50 60 100 soru çözüp bırakıyorum. O da sadece Türkçe de. Sanırım bu yüzden kazanamayacağımı kesin olarak biliyorum. Böyle bir işe kalkışanlar genelde 6 7 saatten fazla çalışıyorlar. Bazen oturup ağlıyorum ya yapamazsam diye kara kara düşünüyorum. Sonum hayır olsun inşallah
Moralim çok bozuk çok doluyum ne yapacağım?
Cevapla