Arkadaşlar biyoloji öğretmenliği atamaları çok mu zor?

Şimdiden çalışmaya başlamak istiyorum ama zor diyolar, cidden seviyorum o yüzden istiyorum. Çok mu zor atamalar şans yokmu?
Arkadaşlar biyoloji öğretmenliği atamaları çok mu zor?
Cevapla