
Lise yılları mı üniversite yılları mı daha iyiydi sizin için?
Lise yılları
Üniversite yılları
Bilmiyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

lise daha masum ve güzeldi.. üni de arkadaşlık güzel lakin geneli menfaatçi olup kim kimi... yparım derdinde
Üniversite de daha olgun aklı başında insanlar var. Lise de bireyselliğini ifade edemiyorsun.
Yerine göre... İkisinin de iyi veya eksik yönü oluyor...
Liseyi Allah kahretmesin ya igrencti
Cevap
30Cevap
Lise iyiydi. Üniversite çok boş geçti. Tadını alamadık. Gittiğiniz il ve üniversiteye de bağlı biraz.
En iyisi Avrupa Amerika hocam uni ise mevzu
lise yılları kadar iğrenç yıllar yok
şu an üniversite resmen cennet o berbat ötesi ilkokul ve lise yıllarına göre
2 side iyiydi sağlam arkadaşlıklarım oldu hala süregelen olumlu bakarsak herşey bizim için iyi olur der ve giderim 😇
Üniversite yılımı daha yeni yaşamaya başladım ama lisedeki ergen hallerimizi de özledim yani universite nasil olur bilemem.
Üniversite candır hele ki Eskişehirde okuyorsan. :)
Benim adıma ünivereite yılları daha güzel geçmişti. Yurtdışının da bunda etkisi büyük.
lise de yurt disindaydim. o yuzden lise daha iyiydi burdaki unilerde oyle ortam yok :)
lise iyiydi kıslar güzeldi üni ortam yapmak güven. çok boktan her yerde aynı aile istedim hep kötü kişilerle karşılaştım :)
ne lise ne üniversite ama kıyas yapacaksam üniversite
İzgü simay selvi'nin fotoğrafını kullanan fake seniiii
Üniversite yılları daha iyiydi, üniversite arkadaşlıkları daha bir güzel oluyor liseye göre yoklukta beraber olmayı öğreniyorsun en güzeli
lise yılları ayrı bir güzel oranın ortamınin zevkini hiç bir okul hayatı veremez
ikisinin de yeri ayrı ya :)
Ikisi de mükemmeldi benim için 😍
Üni iyidir de merkezde okumak lazım
Bilmiyorum ama lise sanki.
ikisi de berbartti yakin zaman daha iyi
Üniversite gibisi var mı ya
lise yazık gecen üni yıllarıma
Üni yılları kesinlikle
üniversite okumadığım için lise
doğmadığımız yıllar daha güzeldi bizim için.
Lise iyiydi
dershane yili superdiiii
İlkokula gönderin lan beniiiiiiiiiii
lise tabi ki
hiçbiri
Üni tabi çeşit bol
Üniversite tabi ki
lise
Üniversite
lise..
Üniversite.
Üniversite tabikide
Lise
Ikisi de güzel geçti
Lise
üniversite
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar