Lisans Hemşirelik mi? İlk ve acil yardım, elektronörofizyoloji, ağız ve diş sağlığı mı?

önlisans mezunuyum ygs de 250 civarı puan alırım 40 okuldan gelecek 280,290 puan olacak. Özel veya devlet farketmez hangi bölümü okumak ve çalışmak daha güzel :)
Lisans Hemşirelik mi? İlk ve acil yardım, elektronörofizyoloji, ağız ve diş sağlığı mı?
Cevapla