Lütfen bir fikir verin uyuyamıyorum artık geceleri düşünmekten?

Türk dili ve edebiyatından geçen sene mezun oldum, formasyon almıştım ama kpss ile öğretmen olmak çok zor zaten öğretmen olmak da istemiyorum (ailem çok istediği için aldım formasyonu) yüksek lisansı özel eğitim üzerine Marmara Üniversitesinde yapıp araştırma görevlisi olmak istiyorum. yds puanını baya yüksek tutmam lazım. ama özel okulda dershanede falan nereye başvurduysam hiç dönüş olmadı. 1 senedir işsizim delirmek üzereyim. arkadaşım Mango'da çalışıyor satış danışmanı olarak girsem üni mezunu olduğum için kısa sürede yükselir miyim. yoksa kpss ye çalışıp p3 puanıyla düz memur mu olmaya çalışsam😭😭 kafam çok fena karışık ne olur bir fikir verin :(
Lütfen bir fikir verin uyuyamıyorum artık geceleri düşünmekten?
Cevapla