Bir tıp öğrencisi 2. üniversite için hangi bölüm (sağlık yönetimi, iktisat...) okumalıdır?

tıp öğrencisiyim ve orta derecede almanca, fransızca ve iyi derece ingilizcem var.2. üniversite okumak istiyorum. benim ileride baş hekim olmam için veya yükselmem için katkıda bulunacak bir bölüm daha okumak istiyorum. bu konu hakkında bilgisi olan varsave yardımcı olurlarsa sevinirim. bu arada üniversiteyide lisans okuyacam. yorumlarınızı bekliyorum
Bir tıp öğrencisi 2. üniversite için hangi bölüm (sağlık yönetimi, iktisat...) okumalıdır?
Cevapla