Tıp okuyorum 19 yaşındayım 2. Sınıfa geçicem hangi bölümü seçmeliyim?

Aslında jinekoloji veya üroloji olabilir diye düşünüyorum ama cerrah flnda olabilir
Güncellemeler
+1 yıl
Adli tıp flnda olabilir
Güncellemeler
+1 yıl
Daha seçmeme var ama sadece aklımda bir fikir olsun istiyorum
Tıp okuyorum 19 yaşındayım 2. Sınıfa geçicem hangi bölümü seçmeliyim?
Cevapla