Bu alanda derinlemesine düşün bence sonradan pişman olmamak için ilgini çeken alanları listeleyip bu alanin uzmanlarıyla görüşme yap için rahat bir seçim yapmış olursun
Normal doktor maaşından daha fazla tehlikesi olduğunu düşünmüyorum sadece adli vakalari inceliyorsun teklikesi yolda giderken kafana saksı düşebilmesi ihtimali gibi bir ihtimal yani gündelik herkesin başına gelebilecek bir ihtimal tabi yine de senin bileceğin bir şey
Turizmcilik /dil /Foto - Fashion vb derdim. Dövizin düştüğü vakitlerde elinde tutarsan ve diploma sahibi olursa ileride belki daha çok güzel şeylere sahip olabilirsin fakat en önemli olan şey çok severek yapacağın bir kazanç olsun,,
Danışmanın ilerde sececegin dal konusunda yardımcı olabilir eger ogrenci dostu biri ise. Olmadı psikolojik danısmanlık birimi varsa ordaki uzman da yol gosterici olabilir
Parada önemli tabiki ama zaten tıp okumamın nedeni bu mesleğin beni tatmin ediveğini düşünmem evt ben başarıyorum demek için seçtim aslında bölümde de yani uzun takipli bi branş istemiyorum aslında ama parada önemli tabiki
Kadın doğum ve göz getirisi ve Tus puanı yüksek gözde alanlar diye biliyorum. Estetik cerrahi de son dönemde ciddi yükselişte. Bence bu bölümler olabilir. Veya KBB seçip burun estetiğine yönelebilirsin
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
Adli tıp uzmanları
Bu alanda derinlemesine düşün bence sonradan pişman olmamak için ilgini çeken alanları listeleyip bu alanin uzmanlarıyla görüşme yap için rahat bir seçim yapmış olursun
Adli tıp uzmanları bugün 70 80 bin civarında aldığını biliyorum seçeneklerinin arasında olursa iyi olabilir
Bence çok ilgi çekici bi branş ama tehlikeli
Normal doktor maaşından daha fazla tehlikesi olduğunu düşünmüyorum sadece adli vakalari inceliyorsun teklikesi yolda giderken kafana saksı düşebilmesi ihtimali gibi bir ihtimal yani gündelik herkesin başına gelebilecek bir ihtimal tabi yine de senin bileceğin bir şey
O öyle olmuyo adli tıp tehlikeli bi branş çoğunlukla cinayet vakaları falan oluyo şantaj falan yapabilirler tehlikeli bişey
Hastanede çalışırken kendini bilmez tarafından darp edilme tehliken daha yüksek
Bu tüm sağlık çalışnaları için kötü bi durum
Hem de çok kötü bir durum maalesef iyiye giden bir tarafıda yok dediklerimi bir düşün derim
Düşünürüm saolun
Turizmcilik /dil /Foto - Fashion vb derdim. Dövizin düştüğü vakitlerde elinde tutarsan ve diploma sahibi olursa ileride belki daha çok güzel şeylere sahip olabilirsin fakat en önemli olan şey çok severek yapacağın bir kazanç olsun,,
para kazanmak istiyosan cerrah ol yatıyım ilaç yazıp gönderiyim rahat takılıyım diyosan dahili branş seç ama göz kadındoğum sağlam para getirir
Erken sunan karar vermen ivin intern filan yap o zmn karat ver bence
Jinekolojide iyi para var ama staj vs zor. Adli Tıp'ta eğlenceli olabilir
Hangisine ilgin varsa onu seçmelisin. Başkasına sormana gerek yok.
Ben bir ay sonra tusa gireceğim hala seçmedim. Bu ne acele sakin ol
Jinekolog ya da ürolog oldun mu zaten cerrah oluyorsun neyin kafası bu
jinekoloji sana daha uygun olur bence üroloji bölümü genelde erkekler oluyor
E yani?
Genel cerrahlar estetik cerrahlar kalp samarcilar güzel para kazaniyor
Ben de tıp okuyorummmmm
Ne sececwksin
Bilmem
Jinekolog secelm
Xper yetmiyor yazmaya
Kalp ya da beyin seç
Zor branşlar
Zor ama en çok kazandıran ve en prestijli branş türü
Pek ilgimi çekmiyo jinekoloji veya adli tıp daha çok ilgimi çekiyor
O zaman onlardan birisine yönel
Bu branslara bu sınıfta gecemezsin daha 5 yıl var
Biliyorum sadece kafamda bi düşünce olsun istiyorum
Danışmanın ilerde sececegin dal konusunda yardımcı olabilir eger ogrenci dostu biri ise. Olmadı psikolojik danısmanlık birimi varsa ordaki uzman da yol gosterici olabilir
Göz doktoru veya dermatolog
İlgi çekici değil
Amaç para mı ideal mi, başka bir şey mi?
Parada önemli tabiki ama zaten tıp okumamın nedeni bu mesleğin beni tatmin ediveğini düşünmem evt ben başarıyorum demek için seçtim aslında bölümde de yani uzun takipli bi branş istemiyorum aslında ama parada önemli tabiki
Kadın doğum ve göz getirisi ve Tus puanı yüksek gözde alanlar diye biliyorum.
Estetik cerrahi de son dönemde ciddi yükselişte.
Bence bu bölümler olabilir.
Veya KBB seçip burun estetiğine yönelebilirsin
Estetikle uğraşmak istemiyorum ilgi çekici gelmiyo
Tabi bir de o branşın Tus puanını tutturmak gerek, sadece istemek yetmiyor :)
Tus u tuttururum ya sıkıntı değil o
O zaman sana meslek hayatında başarılar.
Hangi üniversite?
Ege üniversitesi
İzmir, süper
Evtt
İzmir'i severim.
Ege üniversitesi de iyidir bildiğim kadarıyla
Evt iyi bi üniversite
Kesinlikle adli tıp derim
Evt çok güzel ama biraz tehlikeli
Üroloji
Üroloji mi
Evet
İlginç bu bölümü istmen