Arkadaşlar Coğrafya bölümü okunur mu? İş imkanları vb. Nasıldır? Sözelciyim ve coğrafyayı seviyorum ama iş vb. Nasıl?

Dediğim gibi arkadaşlar Coğrafya bölümü okumak hata mı olur? 4 sene mi çöpe mi atarım? Bilgili arkadaşların yorumlarını acil bekliyorum teşekkürler?
Arkadaşlar Coğrafya bölümü okunur mu? İş imkanları vb. Nasıldır? Sözelciyim ve coğrafyayı seviyorum ama iş vb. Nasıl?
Cevapla