Ortalamam 50 nin altında sınıfta kalacam galiba yardım ediiiiiin?

ilk dönem ortalmam 46 idi
bu dönemde o civarda bişey haftaya 2. sınavlar başlıyor (16 mayıs)
elimden geldiğince çalışacam fakat bölüm derslerinden kalıyorum onların ders saati çok yüksek
üff ne yapacam ben yardım edin
Ortalamam 50 nin altında sınıfta kalacam galiba yardım ediiiiiin?
Cevapla