Üniversitede dönem sonu ortalamam 2.00’nin altında kalırsa ne oluyor?

Merhabalar, eem 1. Sınıf öğrencisiyim hesaplarıma göre fizik matematik edebiyat

ingilizceden kalıyorum bunların toplam aktsi 15. Dönem sonu ortalamam 2nin altında kalma ihtimali var kalırsa ne oluyor

Üniversitede dönem sonu ortalamam 2.00’nin altında kalırsa ne oluyor?
Cevapla