Üniversite ortalamam 1.8in altında ders kaydı yapamıyorum?

Normalde 2. Sınıf dersi almam gerekiyor şu an ama ortalamam 1,75 olduğu için sistem sadece alttan ders almaya izin veriyor. Ancak alttan başarısız dersim HİÇ yok. 2. Sınıf derslerini alamazsam hem çapraza düşerim hem de 7 yılda mezun olamam.

Öğrenci işleri danışman hocaya yönlendirdi, danışman hoca da öğrenci işlerine. Benzer bir duruma tanık olan var mı acaba?
Üniversite ortalamam 1.8in altında ders kaydı yapamıyorum?
Cevapla