Ygs iyi çalıştım ama istediğim şey olmadı benden daha az çalışan arkadaşım benden yüksek çekti lys dede bole mi?

Ygsde çok çalıştım ama yorum gücüm olmadigindan istediğim olmadı benden az çalışan arkadaşım yüksek aldı benden lysde bole olurmu çalışanla çalışmayan aynimi alır ygsde ki gibi :(
Ygs iyi çalıştım ama istediğim şey olmadı benden daha az çalışan arkadaşım benden yüksek çekti lys dede bole mi?
Cevapla