Ygs de osurdum ya la iyi yapmışmıyım :D?

hayatım bu sınava bağlı rahat olmam lazım dedim ve osurdum biraz arkamda kız vardı iyi yapmışmıyım :D
Ygs de osurdum ya la iyi yapmışmıyım :D?
Cevapla