Merhaba 11. sinifim tm okuyorum hukuk istiyorum iyi bir universitede az cok basladim calismaya gec kalmismymdir?

Nasil calismaliyim ygs konularina mi agirlik vermeliyim yoksa 11 konularina mi hukuk okuyaniniz varsa fikirlerinizi soyler misiniz
Merhaba 11. sinifim tm okuyorum hukuk istiyorum iyi bir universitede az cok basladim calismaya gec kalmismymdir?
Cevapla