Tıp fakültesinde araştırma görevlisinin maaşı nedir arkadaşlar?

tıp yazmayı düşünüyorum. tusdan sonra araştırma görevlisi olunuyormuş. 6 yıldan sonra ne kadar maaş alınacağını merak ediyorum. şimdilerde bir araştırma görevlisi ne kadar maaş alıyor bilen var mı?
Tıp fakültesinde araştırma görevlisinin maaşı nedir arkadaşlar?
Cevapla