YÖS (Yabancı Öğrenci Sınavı) Sizce de Haksızlık Değil mi?

Sırf çifte vatandaş diye üniversite sınavına göre çok daha kolay olan yabancı öğrenci sınavına giren yüzde yüz Türk öğrenciler bizlerin, sizlerin emeklerini çalıyor. Lütfen buna bir dur diyelim!
https://www.change.org/p/ösym-başbakan-cumhurbaşkanı-ömer-demir-yös-saçmalığını-kaldırın
YÖS (Yabancı Öğrenci Sınavı) Sizce de Haksızlık Değil mi?
Cevapla