Üniversitede okulun uzaması çok büyük kayıp mıdır?

1 sene hazırlıkta kalma ihtimalim var. Dil öğrencisiyim yani ingilizce değil hazırlığım. Sizce 1 sene hazırlığı tekrar etmem büyük kayıp mıdır? Yani yapamıyorum :( sıfır olarak girdim sınıfa meğerse bilenler falanda varmış
Güncellemeler
+1 yıl
+++++
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel. Görüşleriniz benim için önemli
Üniversitede okulun uzaması çok büyük kayıp mıdır?
Cevapla