Üniversitede sene kaybı yaşamak sizce çok büyük bir sorun mudur?

Sadece fikrinizi almak istedim.

Bence üniversitede olgun olmak çok önemli. 20 yaşında 1. sınıfa başlayan bir insan bana göre daha avantajlıdır.
Güncellemeler
+1 yıl
Ben zaten iyi bir üniversitede okuyorum. Üniversiteyi 5 sene yerine 6 senede bitirmek çok büyük bir kayıp mıdır diye sordum soruyu.
Güncellemeler
+1 yıl
Görüşleriniz için sağ olun. O 1 seneyi de faydalı şekilde kullandım sonuçta. Teşekkürler...
Üniversitede sene kaybı yaşamak sizce çok büyük bir sorun mudur?
Cevapla