UZUN ZAMANDIR SALAK GİBİYİM BENİM SORUNUM NEDİR?

lise bitti lise zamanında derslere çok iyi çalışır çok çok iyi ezber yapardım üniversiteye geçtim derslere yoğunlaşamadım ezber yapamıyorum sınavlara hafta sonu çalışıp öğreniyorum ezber çok iyi yapamıyorum artık böyle ne biliyim çalışıyorum çalışıyorum elimden bir şey gelmiyor gibi insanlara bakıyorum relax'lar kimse benim kadar sıkmıyor artık sıkıntıdan vücudumun her yerinde sivilce çıktı sizce bu kadar kendimi sıkmam sıkılmam doğru mu benim sorunum nedir sizce?
-Üni 1'e gidiyorum notlar açıklandı notlar şöyle 75, 96,100, bir tane sınavım aşırı kötü geçti tüm okul döküldü resmen
UZUN ZAMANDIR SALAK GİBİYİM BENİM SORUNUM NEDİR?
Cevapla